227558

مراغه‌چیان: مجیدی کسی نیست که بخواهد بترسد/ از ابتدای فصل ۲ یا ۳ بازی خوب بیشتر از استقلال ندیده‌ایم

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه تیم دفاعی بازی می‌کند و برای حمله انگیزه ندارد تقصیر مجیدی نیست چون بازیکنان آلومینیوم روان و با اعتماد به نفس بازی کردند.

به گزارش  دنیای معدن، سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درخصوص تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی جذابی ندیدیم؛ قبل از گل اول استقلال خوب بازی کرد، اما بعد از به ثمر رساندن گل، بازی اُفت کرد و بازیکنان در دفاع حبس شدند و حتی چشم به ضد حمله هم نداشتند.

وی افزود: زمین چمن از کیفیت پایینی برخوردار بود و برای پیاده کردن تاکتیک اصلاً مناسب نبود. دو تیم عجول و احساسی بازی کردند و فوتبالی که در خور دو تیم بالای جدول باشد ندیدیم. طی ۱۳ هفته‌ای که گذشت شاید ۲ یا ۳ بازی خوب از استقلال دیده باشیم که تماشاگرپسند باشد. الان بیشتر تیم‌ها نتیجه‌گرا شد‌ه‌اند. در گذشته که ما فوتبال بازی می‌کردیم گل اول را که به ثمر می‌رساندیم بلافاصله حمله می‌کردیم برای دومی، چیزی که در این لیگ اصلاً نمی‌بینیم و تیم‌ها برای حفظ نتیجه سریعاً به عقب می‌روند که البته باعث می‌شود کیفیت لیگ‌مان اُفت کند؛ دلیل این اتفاق این است که پایه‌ها مشکل دارند.

*مطهری از ژستد سرتر است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با مسائل فنی دیدار استقلال و آلومینیوم عنوان کرد: اینکه تیم دفاعی بازی می‌کند و برای حمله انگیزه ندارد تقصیر مجیدی نیست دیدیم که بازیکنان آلومینیوم چقدر روان و با اعتماد به نفس بازی کردند و توانستند با تلاش یک امتیاز مهم را از استقلال بگیرند. پس به اعتقاد من مجیدی کسی نیست که بخواهد بترسد؛ او در زمین حضور ندارد بلکه بازیکنان هستند که باید انگیزه گلزنی داشته باشند.

مراغه‌چیان در رابطه با عملکرد بازیکنان خارجی استقلال تصریح کرد: از نظر من ارسلان مطهری خیلی از رودی ژستد بهتر است؛ اگر به او میدان داده شود و روحیه او را برگردانند می‌تواند همانند گذشته به مهاجمی زهردار تبدیل شود. یامگا هم بازیکن بدی نیست و خوب می‌دود، اما در بعضی مواقع کم می‌آورد. یک گل هم زد و امیدوارم شرایطش برای ادامه لیگ بهتر شود.

*بازیکنان باید ترس از گل خوردن را کنار بگذارند

وی درباره بازی بعدی استقلال مقابل مس رفسنجان گفت: این تساوی نباید در روحیه بازیکنان تاثیر بگذارد و باید ترس از گل خوردن را کنار بگذارند. استقلال نباید به رتبه تیم‌ها در جدول نگاه کند و باید فکر کنند که هر مسابقه مانند یک بازی حذفی است که باید در آن پیروز شوند. با کمک هواداران و تلاش بازیکنان دو بازی بعدی را می‌بریم و قهرمان نیم فصل می‌شویم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان در خصوص بی‌احترامی به حسن روشن در بازی با فولاد خاطرنشان کرد: روشن یکی از پیشکسوتان بزرگ باشگاه استقلال است، اما در کشور ما اصلاً به پیشکسوتان بها نمی‌دهند. در خارج به پیشکسوتان‌ بیشتر از هرچیزی بها می‌دهند. از آجورلو تشکر می‌کنم که با حضورش یاد پیشکسوتان را زنده کرد. امیدوارم با حضور او پایه‌های استقلال احیا شود و بازیکنان از آرامشی که مدیریت به وجود آورده استفاده کنند و در آخر فصل دل هواداران را شاد کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید