227477

کارشناسی داوری آلومینیوم اراک و استقلال

دنیای معدن- حیدر سلیمانی معتقد است داور دیدار آلومینیوم اراک و استقلال ۲ بار می‌توانست دانشگر را اخراج کند، اما به خاطر مدیریت بازی این کار را نکرد.

به گزارش دنیای معدن-حیدر سلیمانی، کارشناس داوری درباره قضاوت اشکان خورشیدی در دیدار آلومینیوم اراک و استقلال اظهار کرد: داور قضاوت بدی نداشت، اما به نظر من اشتباهات تاثیرگذاری داشت که می‌توانست در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد.

او ادامه داد: مهدی‌پور به خاطر بی‌پروایی که در دقیقه ۵ انجام داد می‌توانست کارت زرد بگیرد. هم‌چنین محمد دانشگر یک بار در وقت‌های تلف شده نیمه نخست و یک‌بار هم در اوایل نیمه دوم می‌توانست کارت زرد دوم را از داور بگیرد و اخراج شود، اما خورشیدی آگاهانه به او کارت زرد دوم را نشان نداد تا بازی را مدیریت کند و جنجال بازی را بیش‌تر نکند. در اواسط نیمه دوم اسماعیل شریفات در نزدیکی محوطه جریمه تعادلش را از دست داد که داور ادامه بازی تصمیم گرفت، اما این تصمیم او اشتباه بود، زیرا خطا در بیرون محوطه جریمه رخ داده بود. هم‌چنین در دقیقه ۵۷ به امیرحسین حسین‌زاده به خاطر شبیه‌سازی که انجام داده بود کارت زرد نشان داد که این کارت هم اشتباه بود، زیرا با وجود این که خطایی رخ نداده بود، شبیه‌سازی هم صورت نگرفته بود.

سلیمانی در خصوص پنالتی اعلام شده به سود استقلال عنوان کرد: در صحنه پنالتی اعلام شده به سود استقلال مدافع تیم فوتبال آلومینیوم دستش را به سمت توپ می‌آورد و اعلام پنالتی درست بود. البته خورشیدی با تاخیر این پنالتی را اعلام کرد و همین امر موجب اعتراض آلومینیومی‌ها به داور شد.

منبع: رویداد24

 

دیدگاهتان را بنویسید