227512

نوری: بدترین بازی نیم فصل استقلال مقابل آلومینیوم بود/ شاگردان مجیدی با غرور بازی می‌کردند

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مسابقه استقلال و آلومینیوم اراک بدترین بازی نیم فصل استقلال بود.

به گزارش دنیای معدن، محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: مسابقه خوبی نبود و بدترین بازی نیم‌فصل استقلال بود؛ احساس غرور به بازیکنان دست داده بود. شاگردان مجیدی غرور کاذب داشتند و در ساق‌های آن‌ها به عینه مشاهده می‌شد که آلومینیوم را دست کم گرفته‌اند. آلومینیوم تیم خوب و دونده‌ای بود، نتیجه هفته قبل این تیم را نباید مدنظر می‌گرفتند و باید با صلابت‌تر به زمین مسابقه می‌رفتند.

وی در خصوص مسائل فنی دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک، گفت: مسابقه بار فنی آنچنانی نداشت و دو تیم برنامه خاصی نداشتند. انتقاد‌های بعد از بازی بسیار مهم است، باید بگوییم، چگونه بازی کنند تا ضعف‌ها را برطرف کنند. استقلال لیاقت قهرمانی دارد، باید این مسابقه را فراموش کرده و دیدار بعد را بدون استرس برگزار کنند. بازیکنان هم باید برای پیراهن استقلال اهمیت بیشتری قائل شوند.

*تمام دیدار‌های جام حذفی سخت و شکننده است

نوری در مورد دیدار استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، بیان کرد: مس رفسنجان تیم خوب و هم سطح آلومینیوم اراک است، نباید به جدول نگاه کرد و تیمی را دست کم گرفت. اگر بخواهیم قهرمان شویم همه بازی‌ها را باید با قدرت جلو برویم و بازی به بازی بهتر شویم.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار با پیکان در جام حذفی، گفت: پیکان هم تیم خوبی است. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و کسی که لیاقت دارد این بازی‌ها را می‌برد. تمام دیدار‌های جام حذفی سخت و شکننده است.

*بعید می‌دانم خصوصی‌سازی سرخابی‌ها انجام شود

نوری درباره حذف احتمالی پرسپولیس و استقلال از آسیا، اظهار کرد: این اتفاق ضعف مدیریت فدراسیون است و کسانی که مسبب اصلی این اتفاق هستند، اکنون در تیم‌ها حضور ندارند. زمینه‌سازی این اتفاق در سال‌های قبل بوده و بار‌ها تذکر داده شده، اما لاپوشانی شده و فدراسیون پشت گوش انداخت. مسئولان دنبال حل کردن این موضوع نبودند و دلشان به حال تیم‌ها نسوخت. بیشترین ضرر را فوتبال می‌کند و باید پاسوز ندانم کاری عده‌ای شوند.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره خصوصی سازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم‌ها باید خصوصی‌سازی شوند، آن‌ها کلی طرفدار دارند و سالهاست که این کار را انجام نداده‌اند. بعید می‌دانم که خصوصی‌سازی انجام شود، اما اگر به خودشان نیایند مشکلی حل نمی‌شود. تیم باید برای مردم شود و سهام این دو باشگاه به پیشکسوت‌ها و هواداران واگذار شود. افراد زیادی هستند که دوست دارند در این دو تیم سرمایه گذاری کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید