227380

روشن: به بازیکنان استقلال گفتم بدانید کجا بازی می‌کنید

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به بازیکنان در رختکن گوشزد کردم در تیم بزرگی حضور دارید و بدانید کجا بازی می‌کنید و ارزش‌تان بسیار بالاست.

به گزارش دنیای معدن - حسن روشن در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی درباره حضورش در تمرین دیروز استقلال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*قرار شد تا مستندی از کانال‌های تلویزیون تهیه شود و یکی از برنامه‌هایشان این بود که ما پیشکسوت‌ها به تمرین برویم. تهیه کننده این مستند از باشگاه استقلال تقاضا داشت که باشگاه درخواست‌های او را قبول کرد. خیلی خوشحالم که دیروز توانستم به تمرین بروم.

*سعی می‌کنیم به استقلال کمک کنیم و بتوانیم بازیکن تولید کنیم تا این تیم از حالت بازیکن خریدن در بیاید. چرا ما نباید مثل تیم الاهلی گرمکن بر تن کنیم و با بازیکنان تمرین داشته باشیم؟

*با بازیکنان در رختکن خیلی راحت صحبت و به آن‌ها گوشزد کردم که در تیم بزرگی حضور دارید و بدانید که کجا بازی می‌کنید و ارزش‌تان بسیار بالا است.

*مجیدی در رختکن تیم به آنالیز آلومینیوم اراک به همراه دستیار خود گابریل پین پرداخت و من هم در آنجا حضور داشتم و به نکته‌های سرمربی استقلال گوش دادم.

*برای استقلال آرزوی موفقیت کردم تا در بازی فردای خود بتواند بهترین نتیجه را بگیرد.

*باید جایگاهی برای تماشاگران در تمرینات این تیم در نظر بگیریم تا بتوانیم حق آن‌ها را با دیدن تمرینات تیم مورد علاقه خود جبران کنیم، چون حضور هواداران در تمرینات روحیه بازیکنان را بالا می‌برد. امیدوارم استقلال در بازی‌های بعد خود بهترین نتیجه را کسب کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید