226907

اکبری: استقلال ضعفی که سال‌ها از آن رنج می‌برد را برطرف کرده/ حذف سرخابی ها از آسیا ضربه سنگینی به فوتبال ایران است

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دفاع استقلال تا اینجای فصل بسیار خوب بازی کرده و کمترین خطا را داشت.

به گزارش دنیای معدن، یدالله اکبری در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی پرگل تیم فوتبال استقلال مقابل پدیده در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: مسابقه و نتیجه خوبی بود و استقلال بردی شیرین و ۳ امتیازی خارج از خانه به دست آورد. از لحاظ فنی استقلال با فکر بازی می‌کرد، در نیمه دوم حفظ توپ کرد و با هوشیاری بازی می‌کرد. دفاع استقلال تا اینجای فصل بسیار خوب بازی کرده و کمترین خطا را داشت. 

وی در خصوص حذف احتمالی پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: ضربه بسیار سنگینی به دو تیم مدعی پرسپولیس و استقلال است و ضربه محکمی به فوتبال ایران وارد می‌شود. امیدوارم به این روال پیش نرود چون در نهایت فوتبال ایران و تماشاگران ضرر می‌کنند.

*پرسپولیس و استقلال سرحال باشند، به فوتبال ملی کمک می‌کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران خوشحال می‌شوند این دو تیم را در رقابت‌های آسیایی ببینند. مدام مدعی می‌شوند خصوصی‌سازی می‌کنند، اما‌ این کار انجام نمی‌شود؛ این دو تیم می‌توانند درآمدزایی کنند. هر وقت پرسپولیس و استقلال سرحال باشند، می‌توانند به فوتبال ملی کمک کنند و حتی اقتصاد ورزشی هم ایجاد کند.

وی تصریح کرد: در برخی از کشورها اقتصاد یک کشور را فوتبال تعیین می‌کند. اگر خصوصی‌سازی انجام شود و از این حالت دولتی و ضرر کردن دربیاید، در نهایت فوتبال ایران از آن سود خواهد برد.

*دفاع استقلال خوب و هماهنگ است

اکبری در خصوص دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر، عنوان کرد: مسابقه سختی در پیش داریم. اگر استقلال به همین روالی که چهار بازی را انجام داد پیش برود و با انگیزه بازی کند، نتیجه می‌گیرد. نتایج استقلال و فولاد خوزستان نزدیک به هم بوده؛ فولاد تیمی خوب و مدعی است، اما استقلال می تواند در این هفته نیز نتیجه خوبی بگیرد. 

 پیشکسوت استقلال در پایان در خصوص صدرنشینی استقلال خاطرنشان کرد: استقلال می‌تواند صدرنشینی هایش را حفظ کند. دفاع استقلال خوب و هماهنگ است، چیزی که سال‌ها از آن رنج می‌برد را برطرف کرده و پوشش داده است. اگر استقلال اشتباهی نکند و امتیازها را واگذار نکند حداقل نیم فصل اول قهرمان می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید