226769

نوری: بازی استقلال برابر نود دلهره‌آور و نگران‌کننده بود/ ممکن بود ریسک مجیدی تبعات جبران‌ناپذیری داشته باشد

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دیدار استقلال مقابل نود ارومیه بسیار دلهره آور و هر لحظه آن نگران کننده بود تا زمانی که آرمان رمضانی توانست گل مساوی را بزند استرس حذف شدن داشتیم.

به گزارش دنیای معدن، محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل نود ارومیه در جام حذفی، اظهار داشت: آنالیز کادرفنی این بود که به بازیکنان اصلی استراحت بدهد و از ذخیره‌ها استفاده کند، اما شرایط بازی طوری پیش رفت که بسیار دلهره آور و هر لحظه آن نگران کننده بود تا زمانی که آرمان رمضانی توانست گل مساوی را به ثمر برساند. زمانی که مسابقه به پنالتی‌ کشید، تجربه استقلال به کمکش آمد، ممکن بود، ریسک استقلال برایش تبعات جبران ناپذیری داشته باشد.

وی در خصوص عملکرد تیم نود ارومیه در مقابل استقلال در جام حذفی، گفت: این تیم چیزی برای از دست داشتن نداشت و برابر تیم بزرگی مثل استقلال قرار گرفتند و توانستند راحت‌تر بازی کنند. با این حال تلاش تعصب و غیرت بازیکنان‌شان بسیار خوب بود، آن‌ها ۱۲۰ دقیقه خوب بازی کردند و پا پس نکشیدند.

*باید از از همه تیم‌ها ترسید

نوری درباره دیدار استقلال و پدیده مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر، تصریح کرد: ما از همه تیم‌ها می‌ترسیم که استقلال با مشکل روبرو شود، پدیده در جایگاه جدولی بسیار خوبی قرار ندارد، اما نباید به آن توجه کرد. در لیگ تمام تیم‌ها با قدرت و صلابت برابر استقلال بازی می‌کنند و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. بازیکنان استقلال باید بدانند بسیاری از بازیکنان آرزو دارند که با پیراهن این تیم بازی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی بهترین بازیکنان ایران در استقلال بودند و با تعصب و غیرت بازی می‌کردند. بازیکنان جدید هم باید بتوانند با قدرت باشند. بازیکنان باید مسابقه با نود ارومیه را فراموش کنند و روند خوب خود را از بازی با پدیده شروع کنند، زیرا هواداران از استقلال فقط قهرمانی در لیگ را می‌خواهند.

*تیم‌های متخلف باید از این اتفاق درس عبرت بگیرند

نوری درباره کسر امتیاز از گل‌گهر و امتیاز دادن به استقلال سپاهان و پیکان عنوان کرد: تیم‌ها باید قانونمند عمل کنند. استقلال دنبال قانون بود و سماجت به خرج داد. اگر استقلال اعتراض نمی‌کرد، آب از آب تکان نمی‌خورد. فدراسیون کجاست؟ کمیته انضباطی چه کاره است؟ ممکن است فدراسیون هم مجازات شود، در حالی که نباید شاهد این مسائل باشیم. در نتیجه جدول رد‌ه‌بندی هم به نفع تیم‌ها شد. تیم‌های متخلف باید از این اتفاق درس عبرت بگیرند. دقیقاً دو ساعت قبل بازی با همین گل‌گهر آن هم زمانی که مربی با این بازیکنان تیم را ارنج کرده بود، از ورود یامگا جلوگیری کردند. در مورد تیم‌های دیگر هم باید جریمه سنگین بگذارند، که دیگر تیم‌ها بدانند که از قانون پیروی کنند.

وی در پایان در خصوص ادامه مسیر استقلال، خاطرنشان کرد: استقلال ناعدالتی‌های زیادی در کمیته انضباطی و داوری دیده است، اما امسال با فوتبال قدرتمندش می‌تواند قهرمان شود. هواداران قهرمانی را می‌خواهند. مسئولان باید برنامه‌ریزی کنند و کسانی که چوب لای چرخ استقلال می‌گذارند، مجازات شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید