226700

مراغه‌چیان: بازی مقابل نود چنگی به دل نزد/ بازیکنان استقلال در زدن ضربه آخر مشکل دارند

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال باید روی کار‌های ترکیبی تمرین بیشتری انجام دهد تا مقابل تیم‌هایی که بازی دفاعی انجام می‌دهند راهکاری برای نفوذ و گل زدن داشته باشد.

به گزارش دنیای معدن، سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درخصوص پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل نود ارومیه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: بازی چنگی به دل نزد و استقلال با دست کم گرفتن حریف غافلگیر شد. تیم‌هایی که از دسته‌های پایین‌تر به مصاف تیم‌های بزرگ می‌روند برای اینکه خودشان را نشان دهند انگیزه دارند و حداکثر توانشان را می‌گذارند. نود ارومیه نمایش خوبی در فاز دفاعی داشت و عملکردشان از دقیقه یک تا انتهای بازی پرانرژی بود.

وی افزود: تعویض‌های مجیدی اشتباهاتی داشت، اما با آوردن آرمان رمضانی توانست تیم را از شکست نجات دهد. کادرفنی می‌توانست با استفاده از خارجی‌ها در این دیدار بازی را اداره کند و گل‌های بیشتری به ثمر برسانند، یامگا و ژستد از قدرت بدنی و سرزنی بالایی برخوردار هستند و در کار‌های تهاجمی و دفاعی کمک به‌سزایی به تیم می‌کردند.

*استقلال از نبود یک بازیساز حرفه‌ای رنج می‌برد

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: بازیکنان استقلال در زدن ضربه آخر مشکل دارند و با وجود حملات و شوت‌های زیاد به سختی توانستند دروازه حریف را باز کنند. باشگاه استقلال هزینه زیادی برای جذب بازیکن کرده است و مقابل تیمی قرار گرفت که هزینه آنچنانی نکرده است. انتظار داشتیم استقلال این بازی را پرگل به پایان برساند.

وی تصریح کرد: استقلال از نبود یک بازیساز حرفه‌ای رنج می‌برد. در خط دفاع استقلال خیلی خوب بوده و در لیگ بهترین دفاع را داریم، اما در برخی صحنه‌ها اشتباهاتی صورت می‌گیرد که قابل قبول نیست. سیاوش یزدانی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد، اما اگر یک رهبر با تجربه در کنارش داشته باشد می‌تواند دفاع را به خوبی هدایت کند.

*استقلال باید روی کار‌های ترکیبی تمرین بیشتری انجام دهد

مراغه‌چیان عنوان کرد: استقلال باید روی کار‌های ترکیبی تمرین بیشتری انجام دهد. نود ارومیه در این مسابقه یک بازی دفاعی را انجام داد، در چنین شرایطی باید دید راهکار تیم برای نفوذ و گل زدن چیست؟ چون تیم از دسته دوم آمده پس دفاع می‌کند و چشم به ضد حملات می‌دوزد؛ استقلال باید راهکار رسیدن به دروازه حریف را در چنین مواقعی پیدا کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دیگر تیم‌ها هم خوب فوتبال بازی نمی‌کنند و برای هوادارانی که می‌نشینند و مسابقات را نگاه می‌کنند، بسیار کسل کننده است. علتش هم این است که بازیکن باکیفیت در فوتبال‌مان کم داریم، امیدوارم فوتبال ما به روز‌های خوب خودش بازگردد و هواداران از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید