226698

روشن: استقلال پشتوانه خوبی روی نیمکت ندارد/ با این بازیکنان به مشکل می‌خوریم

دنیای معدن- حسن روشن درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال در جام حذفی مقابل تیم نود ارومیه اظهار داشت: کادرفنی استقلال تیم خوبی نبسته است. با این مسابقات نشان داده می‌شود که پشتوانه نیمکت چگونه است؟ برخی از بازیکنان همیشه در زمین بازی می‌کنند و بعضی دیگر فقط سالی یک بار پیش می‌آید که بتوانند به میدان مسابقه بروند.

به گزارش دنیای معدن وی ادامه داد: همه جای دنیا به این منوال پیش می‌روند که از تیم دومشان در بازی‌های سبک‌تر استفاده می‌کنند، ممکن است به خاطر کمیته فنی استقلال باشد که ضعیف عمل کرده است. با این بازیکنان، استقلال به مشکل می‌خورد. اگر استقلال کمیته فنی خوبی داشت بازیکنان بهتری انتخاب می کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دیدار استقلال و پدیده مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر، عنوان کرد: برای  تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال فرقی نمی‌کند چه تیمی مقابلشان قرار بگیرد، هر تیمی بیاید بیش از حد، خودشان آماده‌اند. اگر استقلال می‌خواهد در کورس قهرمانی بماند، باید این بازی را ببرد. به هر حال ۳ بازی اخیری که کرده است، موجب شده در بالای جدول باقی بماند. باید این روند تداوم داشته باشد و از لحاظ روحی، روانی بازیکنان تقویت شوند.

روشن در خصوص امتیاز دادن به تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان و کسر امتیاز از گل گهر، گفت: این مسائل در تیم‌های رده بالا نباید پیش بیاید. اگر اشتباهی می‌شود باید با آن برخورد سخت و قاطع شود. AFC تیم‌های ایران را رصد می‌کند، آنها باید بدانند نظم و انضباط داریم. تیم‌های متخلف باید جریمه مالی هم شوند و با جریمه آنها  ورزشگاه ساخته شود.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره این مسئله که تیم گل‌گهر مدعی شده است که فدراسیون مقصر است، خاطرنشان کرد: در همان بازی استقلال ۲ بازیکن خارجی را ۲ ساعت قبل از بازی راه ندادند. اینها  بهانه است؛ خود باشگاه باید مدارک را رصد می‌کرد. نکته مهم این که بازی‌ها ناظر دارند، آنها کجا بودند و چرا کاری نکردند؟

 

دیدگاهتان را بنویسید