232511

کنایه سنگین اسطوره استقلال علیه پرسپولیس و هوادارانش

دنیای معدن- بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با کنایه به پرسپولیس و هوادارانش اعتقاد دارد برخی‌ها می‌خواهند با تهمت زدن و بحث و جدل تمرکز این تیم را برای رسیدن به قهرمانی به‌هم بزنند.

به گزارش دنیای معدن، علی سامره درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت:

استقلال در حساس‌ترین شرایط قرار دارد که ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید. از اول در کورس قهرمانی بودن و حفظ صدرنشینی تا پایان فصل کار سختی است، چون حواشی زیادی برای تیم به وجود می‌آید و خیلی‌ها روی آن زوم می‌کنند. امروز می‌بینیم یکسری تهمت می‌زنند یا بحث و جدل می‌کنند تا تمرکز استقلال به‌هم بریزد و از قهرمانی دور شود. باشگاه استقلال از مدیریت گرفته تا مربیان، بازیکنان و حتی تماشاگران باید باهوش باشند و وارد بحث‌های حاشیه‌ای نشوند.

وی با اشاره به حذف استقلال از جام حذفی یادآور شد:

جام حذفی 50 – 50 است و نمی‌توان روی آن حساب باز کرد. برخی تیم‌ها رقیبان‌شان را دست‌کم می‌گیرند و برخی نیز با انگیزه زیاد و با جان و دل بازی می‌کنند. استقلال برابر نساجی مازندران با تمرکز بازی نکرد و بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت نداشتند که در نهایت در ضربات پنالتی قافیه را باختند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد بحث و جدال کادر فنی و بازیکنان استقلال با داوران گفت:

همیشه مشکل داوری داشتیم و امروز بیشتر هم شده است. یکسری داور جوان وارد چرخه داوری شده‌اند. اگر وارد این بحث‌ها شویم حاشیه‌ای ایجاد می‌شود و چیزی جز ضرر عاید تیمی نخواهد شد. داوری یک روز به سود تیمی می‌شود و یک روز به ضرر آن. برای استقلال هم همینطور بوده است. باید اشتباهات داوری را بپذیریم و با شرایط موجود به جنگ رقبا برویم.

سامره درباره دیدار آبی‌پوشان با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر تصریح کرد:

سپاهان پس از اُفت یکی دو هفته‌ای به روزهای خوبش بازگشته است. سپاهان تیم بسیار گردن کلفتی است و استقلال بازی سختی برابر آنها دارد، اما امیدوارم امتیاز کامل را بگیرد و در نهایت قهرمان این فصل شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید