232156

‌مراغه‌چیان: استقلال اسیر دفاع پرتعداد نساجی شد/ شکست استقلال باعث روحیه‌گرفتن پرسپولیس می‌شود

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بی‌دقتی و خودخواهی بازیکنان استقلال در شکست مقابل نساجی بی‌تاثیر نبود.

به گزارش دنیای معدن، سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره حذف استقلال از جام حذفی توسط نساجی اظهار داشت: استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت، اما اسیر خط دفاع پر تعداد نساجی شدند. بی‌دقتی و خودخواهی بازیکنان استقلال در این بازی بی‌تاثیر نبود و می‌توانستند با همکاری بیشتر در این بازی به چندین گل برسند.

وی افزود: هر دو تیم، چون بازی حساسی را در پیش داشتند با استرس بازی می‌کردند. نساجی در لاک دفاعی فرو رفته بود و بیشتر چشم به ضد حملات دوخته بودند. شاگردان مجیدی می‌توانستند در همان ۹۰ دقیقه با برتری پر گل بازی را به پایان برسانند، اما بدشانسی در این بازی گریبان گیر آن‌ها شد. رضایی دروازه‌بان آینده‌دار و خوبی است، اما می‌توانستند در ضربات پنالتی حسینی را به جای او بیاورند که تجربه بیشتری در گرفتن این پنالتی‌ها دارد.

مراغه‌چیان دربازه عملکرد داور دیدار استقلال و نساجی گفت: داوری این مسابقه بد نبود، اما در یک صحنه یک گل را از استقلال گرفت. تعدادی از کارشناس‌ها می‌گویند گل مردود بوده، اما من فیلم را چندین بار دیدم و رمضانی واقعا خطایی مرتکب نشد و اگر از من بپرسید می‌گویم استقلال در این صحنه ضرر کرد و گلی که به درستی به ثمر رسید توسط داور مردود شد تا استقلال به سادگی یک جام از دست بدهد. البته مهاجمان استقلال اگر دقت می‌کردند و پاسکاری را در دستور کار قرار می‌دادند مسلما به غیر از این گل به گل‌های دیگر دست پیدا می‌کردیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد بازیکنان این تیم تصریح کرد: مهاجمان استقلال در باکس حریف ضعف جدی داشتند و می‌خواستند یک تنه دروازه نساجی را بازی کنند و همین باعث شد تیم به مشکل بخورد. یامگا در این بازی خوب کار کرد، اما در زدن ضربات آخر دقت نداشت و اگر در سمت راست به کار گرفته می‌شد می‌توانست موقعیت‌های بیشتری خلق کند. نساجی استقلال را به خوبی آنالیز کرده بود و نگذاشت حملات شاگردان مجیدی به ثمر برسد. در این بازی روز حسین‌زاده، یامگا و آمانوف نبود، چرا که همین ۳ بازیکن می‌توانستند هرکدام یک گل برای استقلال بزنند.

وی در ارتباط با روحیه بازیکنان برای ادامه لیگ عنوان کرد: حذف استقلال بسیار ناراحت کننده بود، زیرا اگر صعود می‌کردیم قطعا قهرمان جام حذفی بودیم. این باخت روی روحیه بازیکنان پرسپولیس هم بی تاثیر نخواهد بود. آن‌ها بی‌شک با باخت استقلال روحیه از دست رفته شان از اینکه مقابل آلومینیوم ۳ گل خوردند و حذف شدند را بدست می‌آورند. آبی‌پوشان نباید این شکست را ملاک قرار دهند، زیرا آن‌ها هنوز هم شکست ناپذیر هستند.

مراغه‌چیان در خصوص بازی‌های آینده استقلال در لیگ برتر گفت: استقلال در محوطه جریمه حریف مشکل دارد و تیم‌هایی مانند سپاهان، فولاد و چهار تیم دیگر که در نیم فصل دوم قوی‌تر شده‌اند برابر استقلال در ادامه لیگ خطرناک ظاهر خواهند شد. خدا کند این باخت روی عملکرد بازیکنان در ادامه تاثیرگذار نباشد و کادرفنی آن‌ها را از این حواشی دور کنند و پیشکسوتان تیم را حمایت کنند.

وی‌ در پایان خاطرنشان کرد: بازی بعدی در لیگ با سپاهان است آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند و تیم جوان و قدری هستند و دیدیم که چگونه پاختاکور را شکست دادند و به نظر من برای انتقام بازی رفت مقابل استقلال قرار خواهند گرفت. مسلما بعد از بازگشت از بازی‌های آسیایی خستگی خواهند داشت و استقلال می‌تواند از این فرصت استفاده کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید