231319

نوری: ژستد تلافی تمام ناکامی‌هایش را با گلزنی در دربی جبران کرد/ پرسپولیسی‌ها خوشحال باشند که نباختند

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس در نیمه دوم کاملا عقب کشید و تمام تعویض هایشان هم رو به عقب بود. از نظر من فقط و فقط باید خدا را شکر کنند که نباختند.

به گزارش دنیای معدن، محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی دیدار استقلال و پرسپولیس دردربی ۹۸ اظهار داشت: دربی ۹۸ از هر نظر جذاب‌ترین دربی چند سال اخیر بود. اکثر توپ‌ها در این بازی روی دروازه‌ها بود و دو تیم از موقعیت‌های خطرناکی برخوردار بودند؛ از این رو طی ۱۰ – ۱۵ سال اخیر شاهد چنین دربی حساسی نبودیم.

وی افزود: استقلال بی‌شک به این مساوی راضی نبود؛ زیرا پتانسیل پیروزی با گل‌های زیاد در این بازی را داشتیم. حسین‌زاده در این بازی سرحال نبود و در اکثر موقعیت‌ها ناکام ظاهر شد. رافائل سیلوا هم یکی از مهره‌هایی بود که در بهترین زمان ممکن به استقلال اضافه شد و با تجربه‌ای که داشت توانست خط دفاعی را رهبری کند. در مجموع به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم و به هواداران هم تبریک می‌گویم که آمدند و تیم را جانانه تشویق کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با گلزنی رودی ژستد تصریح کرد: همه از ژستد ایراد می‌گرفتند، اما من همیشه از او حمایت می‌کردم. این بازیکن می‌تواند به خوبی روی دروازه حریفان فشار بیاورد و مهره‌ای است که در جریان بازی به درد کادرفنی می‌خورد. ژستد با گلی که مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، تلافی تمام گل نزدن هایش در طول فصل را درآورد. حردانی و ژستد می‌توانستند زودتر بیایند و جریان بازی را عوض کنند و احتمال اینکه با برد زمین را ترک می‌کردیم بیشتر می‌شد.

نوری در خصوص گلر تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: من فکر می‌کنم به خاطر صحبت‌هایی که در گذشته انجام دادم لک را در چارچوب دروازه نگذاشتند. به هر حال جوی بود که در اردوی پرسپولیس ایجاد شد و صحبت‌های من باعث شد لک را نگذارند تا او گل نخورد. احمد گوهری در این بازی ترسید و رنگش هم پریده بود و استقلال می‌توانست خیلی راحت دروازه پرسپولیس را باز کند، اما بی دقتی بازیکنان مانع شد. گوهری بازیکن جوانی است و راه زیادی دارد و این دربی برای او خیلی زود بود. امیدوارم موفق باشد.

وی درباره عملکرد داور این مسابقه اظهار کرد: سیدعلی برای این مسابقه خیلی کوچک بود و می‌توانستند داور بهتری برای این مسابقه بزرگ بگذارند. یک پنالتی ما نادیده گرفته شد و همین اتفاق جریان بازی را عوض می‌کرد. هر دو تیم از داوری ناراحت بودند و این نشان می‌دهد داور این بازی در حد و قواره‌های اداره این مسابقه بزرگ ظاهر نشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: سوت‌های داور این بازی اکثراً به سود پرسپولیس بود. همه کارشناسان هم که گل استقلال را تایید کردند و گفتند سالم بود. پرسپولیسی‌ها خوشحال باشند که نباختند و یک امتیاز را گرفتند. آن‌ها در نیمه دوم کاملا عقب کشیدند و تمام تعویض هایشان هم رو به عقب بود. از نظر من فقط و فقط باید خدا را شکر کنند که نباختند.

نوری در پایان در خصوص سرنوشت قهرمانی لیگ برتر خاطرنشان کرد: اینکه استقلال اکنون با ۶ امتیاز اختلاف در صدر جدول است کاملا درست است، اما چیزی تمام نشده. بچه‌ها نباید مغرور شوند؛ چون اگر نتوانند امتیاز بگیرند ممکن است شرایطشان به خطر بیفتد و هرچه زحمت کشیدند بر باد برود. تا لحظه آخر باید بجنگند و چیزی را تمام شده ندانند و ۷ بازی آینده را با قدرت ادامه دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید