231713

ترکیب احتمالی پرسپولیس در مصاف با هوادار / نیمی از قرمزها مصدوم هستند

دنیای معدن- تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی باید نخستین بازی خود در سال جدید را مقابل هوادار برگزار کند که لیست بلندبالایی از مصدومان دارد.

به گزارش دنیای معدن، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر امشب پرسپولیس در خانه حریف به مصاف هوادار می‌رود. شاگردان گل‌محمدی که برای رسیدن به صدر و کم کردن فاصله با استقلال، نیاز مبرمی به پیروزی دارند امشب در شرایطی به مصاف شاگردان رضا عنایتی می‌روند که در دور رفت نتوانستند در ورزشگاه آزادی از پس حریف خود برآیند و به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

حالا در شرایطی ۲ تیم دوباره به هم رسیده‌اند که دست یحیی گل‌محمدی حسابی برای این بازی بسته‌است. به جز سیامک نعمتی و عیسی آل کثیر که مدت‌هاست به دلیل مصدومیت غایبان ترکیب پرسپولیس هستند، حامد لک نیز به دلیل مسائل انضباطی کنار گذاشته‌شده‌است.

اما لیست غایبان پرسپولیس به این ۳ نفر خلاصه نمی‌شود. وحید امیری و سیدجلال حسینی نیز در این ۲ هفته مصدوم شده‌اند و در نخستین بازی پرسپولیس در سال جدید حضور نخواهندداشت.

احمد گوهری در مقابل هوادار سنگربان پرسپولیس خواهدبود. وحدت هنانوف، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضاییان مدافعان پرسپولیس خواهندبود. میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا، دو هافبک دفاعی این تیم هستند و رضا اسدی، مهدی ترابی، احسان پهلوان و حامد پاکدل در فاز هجومی به میدان می‌روند.

به جز عالیشاه، عبدی و فرشاد فرجی نیز دیگر چهره های شاخص نیمکت پرسپولیس در این دیدار خواهندبود.

 

دیدگاهتان را بنویسید