231066

شافعی: پرسپولیس قطعاً برنده دربی خواهد بود/ استقلال ترس زیادی از این بازی دارد

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس از فاکتورهای زیادی برای برتری در دربی برخوردار است و قطعاً برنده دربی ۹۸ خواهد بود.

به گزارش دنیای معدن، محمود شافعی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با توجه به اینکه نفت در جدول رده‌بندی لیگ برتر شرایط خوبی نداشت، فقط سعی داشت در زمین خودش یک امتیاز را بگیرد. پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی به دو گل دست یافت و همانطور که می‌خواست روند بازی را به سود خود کنترل کرد تا نهایتاً سه امتیاز مهم قبل از دیدار دربی را کسب کرد.

وی افزود: در بخشی از نیمه دوم، پرسپولیس اشتباهاتی داشت و یک گل دریافت کرد. اشتباهات مکرر و جبران ناپذیر این فصل بازیکنان پرسپولیس در دو دیدار آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان محرز بود. زمانی که بازیکن پاس اشتباه می‌دهد و در ادامه آن اشتباه، یک موقعیت مسلم برای حریف ایجاد می‌شود و با اشتباهی دیگر تیم گل را دریافت می‌کند.

*باید گوهری در در دربی درون دروازه پرسپولیس قرار گیرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه کادرفنی از بازی نفت مسجدسلیمان برای دربی ۹۸ برنامه داشت، تصریح کرد: گل‌محمدی برای بازی با نفت ترکیب را تغییر داده بود. سیدجلال حسینی هم بازی نکرد، چند بازیکن سه اخطاره بودند و نمی‌خواست به آن بازیکنان فشار بیاورد تا برای دیدار دربی آماده باشند.

شافعی درباره اینکه هر بازیکنی اشتباه کرد باید یک نفر دیگر جایگزین او شود، تاکید کرد: در فوتبال روز دنیا هم شاهد این هستیم که مربیان تیم‌های بزرگ جهان، زمانی که یک بازیکن اشتباه می‌کند آن را کنار می‌گذارند. در دروازه پرسپولیس هم حامد لک اشتباه کرد و امتحان خود را پس داد، باید گوهری در چارچوب دروازه پرسپولیس قرار گیرد. چه تضمینی وجود دارد که لک در دربی در ترکیب باشد و اشتباهی نکند؟ اگر کادر فنی پرسپولیس جسارت داشته باشد گوهری را در دربی درون دروازه خواهد گذاشت.

*برتری در جدول رده‌بندی تضمین پیروزی در دربی نیست

وی با اشاره اینکه پرسپولیس در دربی ۹۸ به پیروزی خواهد رسید، گفت: پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل استقلال نتیجه را به سود خود تمام خواهد کرد و قطعاً پرسپولیس برنده دربی ۹۸ خواهد بود. همیشه در دربی، تیمی که در جدول رده بندی لیگ برتر امتیازات بیشتری داشته، تضمین کننده بردش نبوده است. این دیدار برای پرسپولیس بسیار مهم خواهد بود و با پیروزی می‌تواند شش امتیاز را بگیرد. ابتدا که سه امتیاز بازی را گرفته و سه امتیاز در جدول لیگ به استقلال نزدیک‌تر خواهد شد.

شافعی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس از فاکتورهای زیادی برای برتری در دربی برخوردار است. هم اکنون بازیکنان در شرایط روحی و روانی خوبی هستند. اما در طرف مقابل استقلال ترس زیادی از بازی دربی دارد، اگر این دیدار را واگذار کند اتفاقات زیادی برای ادامه مسابقات این فصل برایش رخ خواهد داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید