231223

شافعی: داور بازی را از دست پرسپولیس خارج کرد/ گل‌محمدی تعویض‌های به موقعی انجام نداد

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه بازی روند تهاجمی را به نفع پرسپولیس طی می‌کرد، سیدعلی داور این بازی روی گل محمدی فشار آورد و شرایط بازی را از دست گل محمدی خارج کرد.

به گزارش دنیای معدن، محمود شافعی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی پرسپولیس در دیدار دربی۹۸ اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی به خاطر اینکه یحیی گل‌محمدی تعویض‌های به موقعی انجام نداد، نتوانست ۳ امتیاز سرنوشت سازی را کسب کند. کادر فنی باید بهتر تعویض و خیلی زودتر امید عالیشاه و مهدی عبدی را وارد بازی می‌کرد. همچنین باید سیدجلال حسینی، را از دقیقه ۶۰ می‌آورد تا خط دفاعی ثبات پیدا می‌کرد و اطمینان زیادی حاصل می‌شد. در مجموع استقلال با خوش شانسی توانست یک امتیاز بگیرد و نهایتاً در صدر جدول باقی ماند.

وی در مورد عملکرد دو تیم در نیمه اول تصریح کرد: در نیمه اول بازی پایاپایی بود، هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند، اما پرسپولیس از فرصت‌های خود بهتر استفاده کرد. استقلال نسبت به بازی‌های قبلی و شرایط خوبش در جدول در بخش جلو هجومی‌تر بازی کرد. آن‌ها بازیکنان دفاعی خوبی در خط دفاع داشتند و با اطمینان و اعتماد به نفس حملات خودشان را طراحی می‌کردند. در ادامه پرسپولیس بعد از دقیقه ۲۰ در بازی جا افتاد و بازی را در اختیار گرفت. سپس در حمله و فاز تهاجمی پرسپولیس بازی را مدیریت کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط دربی در نیمه دوم، گفت: پرسپولیس سوار بازی بود. فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال، با تیز هوشی بازیکنان تهاجمی را به بازی فرستاد و در روند مسابقه تغییر ایجاد کرد و روی یک اتفاق گل را دریافت کرد.

شافعی در خصوص عملکرد داور دربی و اعتراضات کادرفنی پرسپولیس و گل‌محمدی گفت: با توجه به اینکه بازی روند تهاجمی را به نفع پرسپولیس طی می‌کرد، سیدعلی داور این بازی روی گل‌محمدی فشار آورد و شرایط بازی را از سرمربی پرسپولیس خارج کرد. در مجموع داوری بسیار ضعیف بود و سیدعلی نتوانست به خوبی بازی را مدیریت کند.

شافعی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد، خاطرنشان کرد: به نظرم پرسپولیس هنوز می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود و فرصت دارد تا قهرمانی را از استقلال بگیرد. ۲۱ امتیاز باقی مانده است و شرایط جدول تغییر خواهد کرد. مسلماً استقلال در بازی‌های بعدی امتیاز از دست خواهد داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید