231023

درخشان: دربی بازیکن باتجربه می‌خواهد/ لک می‌تواند در این بازی به پرسپولیس کمک کند

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید در دیدار دربی ۹۸ بازیکنان باتجربه در ترکیب قرار گیرند.

به گزارش دنیای معدن، حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول خوب بازی کرد و بسیار با برنامه به ۲ گل رسید، اما در نیمه دوم اصلاً خوب نبود. دلیل اینکه پرسپولیس در نیمه دوم آنچنان خوب بازی نکرد، به خاطر این بود که سعی داشت از برتری دو گله‌اش محافظت کند. اگر بخواهید به دفاع بروید، اشکالاتی در ادامه خواهید داشت که حتی ممکن است گل بخوردید و در این عقب‌نشینی تاکتیکی غافلگیر هم خواهید شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس اگر می‌خواهد گل‌های زده‌ خود را حفظ کند نباید به لاک دفاعی برود و این موضوع اصلاً برای این تیم خوب نیست. پرسپولیس نباید در بازی‌های باقی مانده مسابقات لیگ برتر امتیاز دیگری از دست بدهد اگر این فاصله زیادتر شود، دیگر جبران این فاصله امتیازی با استقلال سخت خواهد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اشتباهات خطوط مختلف در بازی‌های اخیر عنوان کرد: همیشه در فوتبال اشتباه یک یا چند بازیکن باعث می‌شود که گلی به ثمر برسد. در دیدار با نفت مسجدسلیمان هم پرسپولیسی‌ها اشتباهاتی از خط جلو تا دروازه‌بان داشتند و در نهایت گل را دریافت کردند. اگر این اشتباهات مکرر باشد به فاجعه تبدیل خواهد شد. به طور حتم اشتباهات بازیکنان کم شود بازی را از دست نمی‌دهید. امیدوارم در دربی این اشتباهات کمتر شود تا باعث نشود تا تیم صدمه ببیند.

درخشان درباره اینکه بازی‌های بزرگ نیاز به بازیکنان بزرگ دارد، تصریح کرد: در دیدار دربی ۹۸ باید بازیکنان باتجربه در ترکیب قرار گیرند. در دروازه هم باید حامد لک در ترکیب باشد و در این چند روز باقی مانده تا دربی از لحاظ روحی و روانی برای این بازی بزرگ آماده کرد. لک می‌تواند در این بازی به پرسپولیس کمک کند.

وی در خصوص اینکه دیدار دربی شرایط خاص خودش را دارد و با دیگر بازی‌ها متفاوت است، خاطرنشان کرد: سابقه دیدارهای دربی نشان داده که هر تیمی در جدول نسبت به تیم مقابل شرایط خوبی ندارد، اما از نظر فنی با آمادگی روحی و روانی بسیار عالی وارد بازی دربی شده نتیجه بهتری کسب کرده است. اصلاً نباید فکر کرد که هم اکنون که استقلال در بهترین شرایط قرار دارد قطعاً برنده دربی خواهد شد و این تضمین مناسبی نیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید