231215

اسدی: حق پرسپولیس در دربی پیروزی بود/ فکر می‌کردم استقلال تدافعی بازی کند

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل محمدی در این دیدار بازیکنان جوان را استفاده کرد و این بازیکنان هم خیلی خوب هم جواب دادند.

به گزارش دنیای معدن، ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار دربی۹۸ اظهار داشت: حق پرسپولیس مقابل استقلال برد و گرفتن سه امتیاز بود تا بتواند فاصله امتیازی خودش را با صدر جدول کمتر کند. بالاخره شرایط فوتبال همین است و بازی با تقسیم امتیازات بین دو تیم به پایان رسید.

وی‌ ادامه داد: امیداورم تا پایان مسابقات لیگ برتر و در ۷ بازی باقی مانده پرسپولیس بتواند با بازی‌های بسیار جذاب و دیدنی همچون مسابقه دربی ۹۸ دل هواداران و مردم را شاد کند. گل محمدی در این دیدار بازیکنان جوان را استفاده کرد و این بازیکنان هم خیلی خوب هم جواب دادند.

اسدی در پاسخ به این سوال که بازی در نیمه اول برای پرسپولیس چطور رقم خورد، تصریح کرد: نیمه اول بچه‌ها ۱۰ دقیقه اول شرایط خوبی در بازی نداشتند. به خاطر ارنج جوان تیم هم دل‌شوره و اضطراب داشتم که با تجربه در زمین نبودند. ابتدا فکر می‌کردم استقلال تدافعی بازی کند، اما بسیار رو به جلو بازی کرد. در لحظات پایانی نیمه اول یک گل زدیم و استرس بازی برای پرسپولیس کمتر شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دروازه‌بان پرسپولیس در دیدار دربی، تاکید کرد: گوهری در دروازه ثبات پیدا کرد و خودش را در ترکیب پرسپولیس حفظ خواهد کرد.

وی در مورد اعتراضات گل محمدی به سیدعلی داور دربی گفت: اعتراض یحیی بسیار درست بود و تیم در لحظه گل استقلال ۱۰ نفره بود و داور اجازه نداد تا بازیکنان دفاعی پرسپولیس وارد بازی شود.

اسدی درباره اینکه باید احترام پیشکسوتان و هواداران دو تیم حفظ شود، خاطرنشان کرد: به تمام هواداران و پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال نیز احترام می‌گذاریم، اما بهتر است که یک سری از افراد که حرف‌هایی می‌زنند متوجه باشند تا بین دو تیم تنش و جنجالی ایجاد نشود. پرسپولیس دنبال تعامل و اندیشه است و منتظر هستیم تا در زمین فوتبال تیم ما را به چالش بکشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید