230215

کلهر: پرسپولیس دیگر نباید امتیاز از دست بدهد/ تعویض‌های‌ گل‌محمدی به سود گل‌گهر بود

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو دیدار با سپاهان و استقلال برای قهرمانی پرسپولیس تعیین کننده است و پرسپولیس دیگر نباید امتیاز از دست بدهد.

به گزارش دنیای معدن، محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر اظهار داشت: گل‌گهر یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ از نظر بازیکن است. این باشگاه برای حضور در مسابقات لیگ برتر به خوبی تجهیز شده و امیر قلعه‌نویی تیم بسیار قدرتمندی را بسته است.

وی‌ ادامه داد: در دیدار با گل‌گهر در نیمه اول پرسپولیس بازی بهتری را انجام داد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه این تیم سیرجانی داشت. پرسپولیس در نیمه نخست کارهای ترکیبی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و از کانال‌های کناری، نفوذهای خوبی را پایه‌گذاری کرد.

*اشتباه لک باعث گلزنی گل‌گهر شد

کلهر تصریح کرد: رامین رضاییان یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و گل پرسپولیس هم توسط او پایه‌گذاری شد. رضاییان از سمت راست نفوذهای زیادی داشت و می‌تواند در بازی‌های آینده هم کمک زیادی به تیمش کند.

وی با اشاره به اشتباه حامد لک در به ثمر رسیدن گل گل‌گهر سیرجان، گفت: گلی که تیم سیرجانی زد روی اشتباهات زیاد بازیکنان پرسپولیس بود و مهمترین دلیل هم تعلل دروازه‌بان بود. اشتباه حامد لک در بیرون آمدن از دروازه تصمیم نادرستی بود که کی‌روش استنلی هم به خوبی از این موقعیت استفاده کرد.

*بازی‌های باقیمانده حکم فینال را برای پرسپولیس دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: یحیی گل‌محمدی در نیمه دوم اصلا تعویض‌های خوبی نداشت و کمک کرد تا گل‌گهر بهتر از پرسپولیس بازی کند و در این نیمه، میدان را در اختیار بگیرد. 

کلهر در مورد فاصله ۵ امتیازی پرسپولیس با استقلال در صدر جدول لیگ برتر، خاطرنشان کرد: هر بازی حکم فینال را برای پرسپولیس دارد و نباید در بازی‌های باقی مانده امتیازی از دست بدهد. دو بازی‌ مقابل سپاهان و استقلال به طور حتم در رسیدن پرسپولیس به قهرمانی بسیار تعیین کننده است. باید هرطور شده پرسپولیس این ۲ بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد تا این فاصله ۵ امتیازی جبران شود و بتواند قهرمان لیگ برتر شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید