230588

خان‌محمدی: پرسپولیس برای قهرمانی به تمرکز و آرامش نیاز دارد/سال‌های گذشته قهرمانی راحت‌تر بود

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نقل و انتقالات چندان موفق نبوده و فقط توانسته از فرصت‌هایی که در بازار موجود بوده اند استفاده کند.

به گزارش دنیای معدن، حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: محمد ربیعی در مس رفسنجان تیمی خوب و منسجم ساخته، اما پرسپولیس با یک فوتبال منطقی و هوشمندانه ۳ امتیاز را به دست آورد و بازی خیلی خوبی بود. امیدوارم روند نتیجه گیری سرخپوشان به همین صورت ادامه داشته باشد و همچنان در کورس قهرمانی بمانیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره درخشش مهدی عبدی در این دیدار و اختصاص یافتن عنوان بهترین خط حمله لیگ به این تیم گفت: عبدی مهاجمی فانتزی است و اگر در محوطه جریمه به او توپ برسد بازیکنی خطرناک و کاملا چهارچوب شناس است و به خوبی می‌تواند گلزنی کند. پرسپولیس با مشکلات زیادی از جمله جدایی چند بازیکن و عدم یارگیری مناسب مواجه شد و باعث شد وظایف دیگری به عبدی محول شود و کادر فنی خواسته‌های دیگری از او داشته باشد. عبدی اگر عقب نیاید و زیاد در کار‌های دفاعی شرکت نکند و قدر موقعیت‌های خود را بداند سال‌ها می‌توانند به مهاجمی درجه یک در پرسپولیس تبدیل شود.

*پرسپولیس در نقل و انتقالات چندان موفق نبوده

وی افزود: در بازی‌هایی که به پرس و دوندگی بیشتری نیاز است آل کثیر گزینه بهتری است و مهدی عبدی در واقع یک مهاجم نوک و شماره ۹ کلاسیک است و اگر از دروازه دور باشد خیلی نمی‌تواند موفق باشد. رامین رضاییان با بازگشت خود به پرسپولیس و شرکت در حملات ارسال‌های خوب توانسته کمک بزرگی به تیم در امر گلزنی نماید.

خان‌محمدی در رابطه با عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل تصریح کرد: پرسپولیس در نقل و انتقالات چندان موفق نبوده و فقط توانسته از فرصت‌هایی که در بازار موجود بوده اند استفاده کند. امسال بازیکنان اصلی تیم را از دست دادیم و نتوانستیم برای آن‌ها جانشینانی در حد خودشان جذب کنیم. با تمام این تفاسیر ترکیبی که در اختیار داریم خوب است و با این بازیکنان هم می‌توان قهرمان شد. پرسپولیس برای قهرمانی فقط به تمرکز و آرامش نیاز دارد.

*امسال رقابت‌‌ برای قهرمانی جذاب‌تر و سخت‌تر شده

وی در خصوص اهمیت دربی ۹۸ پایتخت در تعیین قهرمان لیگ عنوان کرد: دربی ۹۸ بسیار مهم و سرنوشت ساز و یک بازی ۶ امتیازی است. برنده آن بازی حدود ۹۰-۸۰ درصد از راه قهرمانی را خواهد پیمود. سال‌های گذشته قهرمانی پرسپولیس کم دردسرتر و راحت‌تر بود و امسال کمی شرایط خاص‌تر و رقابت‌ها جذاب‌تر و سخت‌تر شده اند.

حسن خان محمدی درباره ادامه مسیر پرسپولیس و تقابل با نفت آبادان و استقلال در هفته‌های بعد یادآور شد: پرسپولیس مقابل مس رفسنجان فوتبال بسیار خوبی ارائه کرد و اگر در بازی‌های بعدی با همین شرایط و ساختار پیش برود می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند و تمام حریفان حتی استقلال را هم شکست دهد. تیم نباید از لحاظ ذهنی درگیر شود و مربیان باید با هوشیاری در برابر حواشی بایستند. هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد و بازیکنان باید فکر کنند آخرین بازی خود را انجام می‌دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید