229385

جدایی بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس!

دنیای معدن- بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس باتوجه به درخواست کادرفنی از جمع قرمزهای پایتخت جدا خواهد شد.

به گزارش دنیای معدن، تیم فوتبال پرسپولیس با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و تا کنون برای جذب بازیکن با چالش های بسیاری همراه شده است.

ظاهرا یحیی گل محمدی، مهدی شیری بازیکن تاثیرگذار قرمزها را در لیست مازاد قرار داده است. گل‌محمدی در نامه‌ای به مدیریت باشگاه از عدم نیاز این تیم به مهدی شیری خبر داد و او را در اختیار باشگاه قرار داد.

در جریان دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های فولاد و پرسپولیس که با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به اتمام رسید، مهدی شیری و حمید مطهری، بازیکن و مربی پرسپولیس و همچنین مهدی هاشمی نسب و حمید بوحمدان، مربی و هافبک فولاد از زمین اخراج شدند.

مهدی شیری پس از شکست تیمش مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار سوپرجام، اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود و در فینال‌ها باید کم‌تر اشتباه کرد و در حالی که موقعیت داشتیم اما تیمی موفق خواهد بود که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند.

وی ادامه داد: بابت اخراج در این دیدار از تمامی هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم و از همه درخواست می‌کنم که در ادامه راه از تیم پرسپولیس حمایت کنند چون رقابت‌های خیلی سختی پیش رو داریم. متاسفانه فوتبال ما اینگونه شده است و دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم.

شیری در مورد پرداخت پاداش‌های پرسپولیسی‌ها نیز، بیان کرد: خیر، پاداشی نگرفته‌ایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید