230394

شافعی: پرسپولیس دیگر نباید حتی یک امتیاز هم از دست بدهد/ باید منصفانه لک را نقد کنیم

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط جدول هم به گونه‌ای است که پرسپولیس نباید حتی یک امتیاز هم از دست بدهد و تا از کورس رقابت عقب نماند.

به گزارش دنیای معدن، محمود شافعی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار هفته بیستم تیم فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان، اظهار داشت: یازده هفته از مسابقات لیگ برتر باقی مانده است، این بازی‌ها تا آخر فصل فرسایشی خواهد بود. دیدار هفته نوزدهم مقابل گل‌گهر سیرجان هم بازی بسیار طاقت فرسایی برای پرسپولیس بود. به نظرم هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد.

وی ادامه داد: باید با تمام قدرت، وارد هر مسابقه شود و با کسب حداکثر امتیازات از این دیدارها خارج شود. شرایط جدول هم به گونه‌ای است که نباید حتی یک امتیاز هم از دست برود و تا از کورس رقابت عقب نماند. در مسابقه امروز (دوشنبه) که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود باید پرسپولیس حساب شده بازی کند، چون تیم مس رفسنجان تیم بسیار خوب و خطرناکی است و هر طور شده این بازی را هم باید پیروزی به پایان برساند.

*هنانوف بازیکن بدی نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازیکنان خط دفاعی تصریح کرد: وحدت هنانوف بازیکن بدی نیست، مدافع بسیار جوان که سن خوبی دارد. این بازیکن می‌تواند با کسب تجربه جایگزین خوبی برای مدافعان باتجربه‌تر پرسپولیس شود. بازی به بازی با خط دفاعی و سایر بازیکنان هماهنگ‌تر می‌شود.

شافعی درباره عملکرد دو بازی رامین رضاییان در پرسپولیس تاکید کرد: رضاییان بازیکن خوبی است که پیشینه بسیار ارزشمندی دارد و انگیزه زیادی برای رسیدن مجدد به لباس تیم ملی خواهد داشت. در دیدارهای آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان تاثیرگذاری بسیار بالایی از خود به نمایش گذاشت. به طور حتم با تلاش و سخت کوشی می‌تواند به هدف‌های خود برسد و نتایج دلخواهش را به دست آورد.

*باید منصفانه لک را نقد کنیم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اشتباه حامد لک در دیدار با گل‌گهر سیرجان گفت: لک در بازی با گل گهر اشتباه سختی داشت، اما باید منصفانه درباره او نقد داشته باشیم. نباید هواداران از عملکرد درخشانش در لیگ قهرمانان آسیا به راحتی بگذرند.

شافعی درباره کسب ششمین قهرمانی پیاپی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: این فصل بازیکنان شجاعانه بازی می‌کنند و با اینکه کمترین دریافتی را داشتند، اما بهترین عملکرد را از خود ارائه کرده‌اند تا همچنان پرسپولیس در کورس قهرمانی باشد. مطمئنم پرسپولیس می‌تواند برای ششمین بار به قهرمانی دست یابد. البته مدیریت باشگاه باید با کادرفنی هماهنگ باشد و تا پایان مسابقات از حواشی دوری کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید