229301

سه جام، سه ورزشگاه؛ شاهکار پرسپولیس تکمیل می‌شود؟

دنیای معدن- تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل فولاد خوزستان می‌تواند به سومین قهرمانی خود در یک سال برسد.

به گزارش دنیای معدن - تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران عصر امروز در دیدار سوپرجام برابر فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی قرار خواهد گرفت. پرسپولیس امروز فرصت دارد تا به پنجمین قهرمانی پیاپی خود در سوپرجام فوتبال ایران رسیده و جایگاه خود را به عنوان پرافتخارترین باشگاه این رقابت محکم‌تر از پیش سازد.

سال ۱۴۰۰ با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات ریز و درشت که برای پرسپولیس به همراه داشت، تا این لحظه با دو جام با ارزش برای سرخپوشان همراه بوده است و حالا آن‌ها این فرصت را دارند تا سومین جام خود در سال جاری را کسب کرده و قهرمانی دیگری را جشن بگیرند.

جام اول؛ سوپرجامِ جامانده

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب سوپرجام ۱۳۹۹ در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ در ورزشگاه آزادی و به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم، مقابل تراکتور تبریز (قهرمان جام حذفی) قرار گرفت. شاگردان یحیی گل‌محمدی در آن دیدار با تک گل عیسی آل‌کثیر حریف تبریزی خود را شکست دادند و در واقع قهرمان سوپرجام فصل پیش شدند.

جام دوم؛ گلات تکمیل شد

سرخپوشان پایتخت برای کسب پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر و تاریخ سازی در فوتبال ایران، جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ در هفته ۳۰ لیگ برتر بیستم در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل پیکان قرار گرفتند. این دیدار با گلزنی مهدی عبدی و احمد نوراللهی در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید و دومین جام این تیم در سال ۱۴۰۰ به دست آمد.

جام سوم؟ سد پولادین نکونام

شاگردان یحیی گل‌محمدی برای ثبت یک رکورد و رسیدن به سومین جام خود در یک سال، باید در چارچوب سوپرجام ۱۴۰۰ در برابر تیم مستحکم و سخت کوش فولاد خوزستان قرار بگیرند. پرسپولیسی‌ها به عنوان قهرمان لیگ بیستم و فولادی‌ها به عنوان قهرمان جام حذفی فصل گذشته، قرار است عصر امروز در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان به دیدار هم رفته و قهرمانِ قهرمانان فوتبال ایران را معرفی نمایند. پرسپولیس با پیروزی در این مسابقه می‌تواند سومین قهرمانی خود در سه ورزشگاه مختلف را در عرض یک سال جشن بگیرد.

پرسپولیس - فولاد | سوپرجام ۱۴۰۰ فوتبال ایران | ساعت ۱۷:۱۵ | ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان

 

دیدگاهتان را بنویسید