229703

مراغه‌چیان: حضور مطهری در ترکیب اصلی می‌تواند موثرتر باشد/ بازی‌های لیگ کسل کننده شده

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مطهری در طول دو سه بازی گذشته برای استقلال گل‌های مهمی به ثمر رسانده نمی‌دانم چرا او را از ابتدا در ترکیب قرار نمی‌دهند

به گزارش دنیای معدن، سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی خوبی نبود و آن هیجانی که ما منتظر بودیم از این دیدار ببینیم وجود نداشت، اما به هر حال ۳ امتیاز این مسابقه بسیار مهم بود که استقلال توانست آن را بدست آورد.

وی افزود: به نظر من استقلال با توجه به اینکه در مقطعی تعدادی از بازیکنانش مبتلا به کرونا شدند و در نیم فصل هم تغییر و تحولاتی در تیم شکل گرفت کمی با اُفت مواجه شد که امیدوارم این مشکل حل شود؛ زیرا ممکن است در ادامه فصل شرایط برای استقلال سخت شود. در بازی با ذوب آهن، استقلال کند بازی کرد و در لاک دفاعی فرو رفته بودند.

*مطهری کیفیت بهتری از ژستد و رمضانی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: نمی‌دانم چرا مطهری را از ابتدا در ترکیب قرار نمی‌دهند و در دقایق پایانی او را وارد زمین می‌کنند. این بازیکن در طول دو، سه بازی گذشته برای استقلال گل‌های مهمی به ثمر رسانده و از نظر من کیفیت به مراتب بهتری از ژستد و رمضانی دارد.

مراغه‌چیان در رابطه با عملکرد ذوب آهن در بازی مقابل استقلال عنوان کرد: ذوب آهن بازی خوبی را به نمایش گذاشت و از فرصت‌ها استفاده کرد، اما حریف دفاع مستحکم استقلال نشد. ذوب آهن جنگنده بازی کرد و مخصوصاً اواخر بازی استقلال را تحت فشار گذاشتند. متاسفانه در لیگ ما همه‌ بازی‌ها کسل کننده شده است و آن جذابیتی که باید داشته باشد را ندارد.

*استقلال می‌تواند از شرایط بد تراکتور استفاده کند 

وی در رابطه با عملکرد حردانی و آمانوف اظهار کرد: حردانی بازیکن جوان و آینده داری است. بازی‌های خوبی را از او در فولاد دیدیم و در بازی مقابل ذوب آهن هم عملکرد خوبی داشت. آمانوف هم در دقایق آخر بازی به زمین آمد و نمی‌شود الان درباره کیفیت وی نظر داد. باید زمان بگذرد تا بعد از چند بازی عیار بازیکن مشخص شود، اما مطمئنا بازیکنی است که می‌تواند برای استقلال موثر باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان در خصوص بازی آینده این تیم مقابل تراکتور خاطرنشان کرد: استقلال اکنون به برد نیاز دارد و نباید اینکه در کجا بازی می‌کنند ملاک باشد. ما در تبریز خاطرات خوبی داریم. تراکتور در جدول شرایط خوبی را ندارد و استقلال می‌تواند از این فرصت استفاده کند تا در این بازی هم پیروز شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید