229244

آمانوف: می‌خواهم تأثیر مثبتی در استقلال به جای بگذارم/ باید ذهنیت خوبی از فوتبال ازبکستان در ایران ایجاد کنم

دنیای معدن- بازیکن ازبکستانی جدید استقلال گفت: می‌خواهم در تیم جدیدم خوب بازی کنم و تاثیر مثبتی به جای بگذارم؛ هدفم این است که ذهنیت خوبی از فوتبال ازبکستان در لیگ ایران به جای بگذارم

به گزارش دنیای معدن - عزیزبک آمانوف، هافبک تیم ملی فوتبال ازبکستان و عضو باشگاه لوکوموتیو که قرار است امروز (یکشنبه) به تهران بیاید تا اقدامات لازم برای امضای قرارداد با باشگاه استقلال را انجام دهد در مصاحبه‌ای با سایت «اسپورت» ازبکستان درباره حضورش در لیگ ایران اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*زمانی که در دبی با تیم ملی تمرین می‌کردیم، از استقلال پیشنهاد دریافت کردیم؛ حتی قبل از آن نیز شایعاتی در مورد آن وجود داشت. بعد‌ها که وارد دبی شدم، پیشنهاد ۱۰۰ درصدی از ایرانی‌ها دریافت کردم. ابتدا فکر نمی‌کردم علاقه استقلال جدی باشد، اما مربی علاقه زیادی به من داشت. پس از آن پیشنهاد را بررسی کردم و در نهایت به توافق رسیدیم.

*لوکوموتیو نیز با جدایی من موافقت کرد. نمی‌دانم بین آن‌ها چه گذشت، اما دو باشگاه برای قراردادی ۲.۵ سال به توافق رسیدند.من یک قرارداد ۱.۵ ساله می‌خواستم، با این حال استقلال خواهان قراردادی ۲.۵ ساله بود. سپس با هم مذاکره کردیم و در نهایت با پیشنهاد آن‌ها موافقت کردم.

 *برای چالش‌های جدید آماده هستم. می‌خواهم خودم را به عنوان یک لژیونر امتحان کنم. با این حال، یک شخص هرگز نمی‌تواند ۱۰۰ درصد آماده باشد. آنچه در آنجا اتفاق می‌افتد برای من یک رویاست، اما تمام تلاشم را خواهم کرد.

*درباره باشگاه استقلال پرسیدم و بازی‌هایشان را دیدم. در مسابقات لیگ برتر ایران همیشه قوی‌ترین بازیکنان برای این تیم بازی کرده‌اند. تا آخر می‌جنگند، اما زمانی که پس از دیدن همه این‌ها با چشمان خودم تیم را در آینده ببینم، می‌توانم پاسخ روشنی به این سوال به شما بدهم. هنوز نمی‌توانم تفاوتی را با آنچه در تلویزیون دیدم تشخیص دهم.

*می‌خواهم در تیم جدیدم خوب بازی کنم و تاثیر مثبتی به جای بگذارم. هدفم این است که ذهنیت خوبی از فوتبال ازبکستان در لیگ ایران به جای بگذارم. زمانی سرور جپاروف هم در آنجا بازی می‌کرد و نام خوبی برای خود دست و پا کرد. باید خیلی خوب تمرین کنم و آماده بازی در لیگ ایران هستم.

 

دیدگاهتان را بنویسید