229526

طهماسبی: باید به مطهری فرصت بیشتری داد/ ذوب آهن مقابل استقلال بسته بازی خواهد کرد

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ارسلان مطهری در بازی مقابل هوادار و پیکان گلزنی کرد و به مرور زمان می‌تواند فیکس شده و درخشش قبلی خود را داشته باشد.

به گزارش دنیای معدن، بهمن طهماسبی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی استقلال مقابل پیکان در جام حذفی اظهار داشت: پیروزی در این دیدار و صعود به مرحله بعد جام حذفی برای استقلال اهمیت بالایی داشت و خدا را شکر که پیروز شدیم و به مرحله بعد راه یافتیم.

وی درباره تحت فشار بودن استقلال در این مسابقه گفت: پس از ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم به کرونا، استقلال تا حدودی دچار افت شد و حالا فرهاد مجیدی اقتصادی‌تر فکر کرده و فقط به دنبال کسب پیروزی است. امیدوارم با گذشت زمان بازیکنان استقلال شرایط خوب بدنی خود را به دست آورده و بهتر عمل کنند.

پیشکسوت استقلال در رابطه با گلزنی‌های ارسلان مطهری در دو بازی اخیر این تیم عنوان کرد: پیش از این هم گفته بودم که می‌توان کم کم به ارسلان فرصت بیشتری داد تا خودش را بهتر نشان دهد. او در بازی مقابل هوادار و پیکان گلزنی کرد و به مرور زمان می‌تواند فیکس شده و درخشش قبلی خود را داشته باشد.

طهماسبی در خصوص بازی استقلال و ذوب آهن در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر تصریح کرد: ذوب‌آهن تیم خوبی است و بازی سختی مقابل آنها داریم. با توجه به اینکه حریف هم احتیاج زیادی به امتیاز دارد احتمالاً بسته بازی خواهد کرد، استقلال در موقعیت‌سازی بسیار خوب عمل می‌کند و اگر بتوانند از این موقعیت‌ها به نحو احسن استفاده کند می‌تواند ذوب آهن را شکست دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید