229698

مجیدی جایگاه استقلال را بداند و پخته‌تر حرف بزند

دنیای معدن- ستار همدانی، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال سه امتیازی خوبی گرفت، چون بازی خانگی بود و پرسپولیس و سپاهان هم برابر حریفان‌شان به پیروزی دست یافته بودند.

به گزارش دنیای معدن، استقلال برای رسیدن به قهرمانی باید سه امتیاز بازی‌های خانگی را بگیرد. از طرفی، آبی‌پوشان در بازی‌های دور برگشت نیم فصل دوم بیشتر بازی‌های‌شان در خانه است و برای اینکه شانس اول قهرمانی باشند نیاز دارند سه امتیاز بازی‌های خانگی را بگیرند.  ذوب‌آهن بد بازی نکرد و توانست فرامین تاکتیکی خوبی در زمین اجرا کند ولی استقلال زیرکانه برنده بازی شد و از تجربه‌اش استفاده کرد. فراموش نکنیم گل زیبای یامگا بسیار کار شده و تمیز بود.

وی در مورد انتقادها به سبک بازی استقلال تصریح کرد: این سبک خودش یک هنر است که بتوانید از حداقل موقعیت‌ها برنده شوید. استقلال امسال تغییرات زیادی داشته و از کادر مدیریتی تا بازیکنان تغییرات مشهود است. استقلال در ساختار دفاعی خوب عمل می‌کند ولی در ساختار حمله مشکلاتی دارد. آن چیزی که فوتبال را زیبا می‌کند ساختار حمله است که آبی‌پوشان در این زمینه کمی نواقضی دارند که باید برطرف شود.

فرهاد مجیدی پس از بازی در واکنش به اظهارات مهدی تارتار که گفته بود تیمش صاحب توپ و میدان بود، پاسخ داد که ذوب‌آهنی‌ها می‌توانند. توپ را به اصفهان ببرند. همدانی در این زمینه گفت: مجیدی باید پخته‌تر عمل کند. درست است تیمش در صدر جدول قرار دارد و نتیجه گرفته است ولی انتقادهایی وجود دارد و خودش هم این موضوع را به خوبی می‌داند. حرف نزده را می‌توان زد ولی پای حرفی که زده‌ای باید بایستی. مجیدی باید با تأمل، تفکر و طمانینه بیشتری صحبت کند. آدم‌های بزرگ، حرف‌های بزرگی می‌زنند. استقلال جایگاهی دارد که مجیدی باید به درستی آن را درک کند و بداند این جایگاه کجا است و پخته‌تر صحبت کند.

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص اقدام هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم گفت: خدا را شکر که هیئت رئیسه جسارت و اقدام به عزل رئیس کرده است. خیلی‌ها پشت کُرسی و صندلی‌ها پنهان می‌شوند. خدا را شکر می‌کنیم کسانی دور میز نشسته‌اند که می‌خواهند به سود فوتبال کشور تصمیمات درستی بگیرند. هیئت رئیسه حتما چیزهایی دیده و به نتایجی رسیده که دنبال عزل رئیس فدراسیون فوتبال است. ما به مسائل دقیق فدراسیون اشراف نداریم و اعضای هیئت رئیسه هستند که اشراف کامل دارند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید