229361

ترکیب استقلال مقابل پیکان لو رفت

دنیای معدن- ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شد.

به گزارش دنیای معدن، تیم استقلال تهران در بازی معوقه از دور یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف تیم پیکان تهران خواهد رفت.

آبی پوشان تهرانی قرار بود در تاریخ بیست و هشتم دی ماه به مصاف پیکان بروند که ابتلای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا موجب شد تا با تصمیم سازمان لیگ این بازی با تعویق انجام شود.

استقلال روز جمعه در ورزشگاه انقلاب کرج اولین مسابقه پس از بحران کرونا را پشت سر گذاشت که با نتیجه دو بر یک تیم هوادار را در بازی معوقه هفته شانزدهم از پیش رو برداشتند.

پیکان برخلاف استقلال ۱۶ روز از آخرین دیدارش در لیگ برتر می‌گذرد و سوم بهمن ماه بود که شاگردان مجتبی حسینی در مسجد سلیمان با نتیجه دو بر یک نفت را شکست دادند. پیکان در مسابقه رفت لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی با نتیجه سه بر صفر از آبی پوشان شکست خورده بود.

استقلال پس از جدایی فردین رابط، رشید مظاهری، آرش رضاوند، متین کریم زاده، بابک مرادی و محمدرضا آزادی در اردوی پیش از بازی با پیکان با نظر سرمربی تمام بازیکنان را در اختیار دارد و آنها بدون مصدوم و محروم به این مسابقه رسیده‌اند.

درون دروازه به احتمال مجیدی به علیرضا رضایی جوان فرصت بدهد و او پس از چندین هفته نیمکت نشینی مقابل تیم سابقش دوباره به ترکیب اضافه شود. در خط دفاعی مطمئنا محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند انتخاب فرهاد مجیدی خواهند بود.

مصدومیت جزئی جعفر سلمانی در بازی مقابل هوادار این احتمال را پررنگ میکند که ابوالفضل جلالی به احتمال زیاد به جای او در کنار مهدی مهدی پور، زبیرنیک نفس و وریا غفوری در خط میانی بازی کند.

کوین یامگا که برابر هوادار محروم بود در این مسابقه بدون مشکل می تواند تیمش را همراهی کند و او در کنار رودی ژستد و امین قاسمی نژاد خط حمله آبی‌ها را شکل خواهند داد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان به شرح زیر است:

    علیرضا رضایی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، زبیرنیک نفس، وریا غفوری، ابوالفضل جلالی، امین قاسمی نژاد، کوین یامگا و رودی ژستد

 

دیدگاهتان را بنویسید