226182

منیعی: ژستد یک سر و گردن از بازیکنان لیگ بالاتر است/ استقلال - سپاهان؟ هر تیمی پیروز شود گام بلندی برای قهرمانی برداشته

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در ادامه لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با حفظ این روند امیدواریم بتوانیم قهرمان لیگ شویم.

به گزارش دنیای معدن، میثم منیعی درباره عملکرد استقلال تا اینجای فصل بیست‌ویکم از لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: استقلال در بازی‌های گذشته بسیار خوب بود و موقعیت‌های گل‌زنی خوبی را خلق می‌کرد، اما در ضربات آخر ناکام بود. استقلال روز به روز بهتر می‌شود و بازیکنان با هم هماهنگ‌تر خواهند شد.

وی درباره پیروزی استقلال مقابل پیکان در هفته گذشته افزود: بازی بسیار جذابی بود؛ استقلال از دفاع تیمی خوبی برخوردار است و از نظر من این تیم بهترین خط دفاع لیگ را دارد. تیم فوتبال پیکان از لحاظ جدولی تیم قدرتمندی نشان داده و استقلال با این پیروزی توانست انگیزه بسیار بالایی را بدست آورد. آبی‌پوشان در ادامه لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و با حفظ این روند امیدواریم بتوانیم قهرمان لیگ شویم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در رابطه با عملکرد بازیکنان خارجی عنوان کرد: انتقاد‌ات زیادی را درباره خارجی‌های استقلال می‌شنویم، اما ژستد نشان داده که یک سر و گردن از بازیکنان لیگ ایران بالاتر است. این بازیکن بسیار ارزشمند است و مجیدی بی‌جهت نیست که از او تعریف می‌کند. قبل از بازی با پیکان شاید توانایی‌هایش به چشم نمی‌آد، اما رفته رفته در دیدار با پیکان دیدیم که در ترکیب جا افتاده و مهاجم هدف بسیار تاثیرگذاری است. کوین یامگا هم بازیکن آماده‌ای نشان داده و اکنون در نبود وریا غفوری عملکرد او تحت تاثیر قرار گرفته است.

منیعی در پایان درباره بازی حساس هفته دهم بین استقلال و سپاهان خاطرنشان کرد: رقابت دو تیم همواره حساس و بزرگ بوده، اما اکنون این دیدار یک بازی شش امتیازی خواهد بود و هر تیمی که پیروز شود مسلما گام بلندی را برای قهرمانی در لیگ برداشته است، بازی جذابی را خواهیم دید و امیدواریم در حضور تماشاگران، استقلال بتواند به دومین برد متوالی خود دست پیدا کند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید