227226

انتقاد از استقلال با وجود صدرنشینی در لیگ برتر

دنیای معدن- یک پیشکسوت باشگاه استقلال از عملکرد فاز هجومی بازیکنان این تیم انتقاد کرد.

به گزارش دنیای معدن، استقلال دیشب (چهارشنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر فولاد را شکست داد تا با ۲۸ امتیاز، جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی را تثبیت کند. با این حال گودرز حبیبی، پیشکسوت استقلال از عملکرد شاگردان فرهاد مجیدی در این دیدار راضی نبود و نسبت به سبک بازی‌شان انتقاد کرد.

حبیبی درباره این دیدار توضیح داد: بازی سرد و بی‌روحی از دو تیم شاهد بودیم. من توقع بیشتری از بازیکنان استقلال داشتم. البته باید بگویم که شوت مهدی‌پور از آن فاصله خیلی خوب بود، اما به جز آن چیز دیگری در این بازی ندیدیم. نقطه قوت استقلال همچنان خط دفاعی است، جایی که یزدانی، آقاسی و مرادمند عملکرد خوبی دارند و نیک‌نفس و مهدی‌پور هم به آن‌ها کمک می‌کنند.

او با انتقاد از عملکرد مهاجمان استقلال گفت: من توقع بیشتری از رمضانی داشتم. ضمن این که نمی‌دانم چرا ژستد فیکس بازی می‌کند. من در استقلال برنامه‌ای برای گل‌زنی ندیدم. نکته عجیبی بود که استقلال از دو مهاجم بلند قامت در خط حمله استفاده کرد، اما نتوانست ضربه‌های سر داخل محوطه جریمه فولاد را بزند. یامگا هم به جز در دو بازی اولش برای استقلال، کار خاصی نکرده است. او باید از تکنیک و سرعتی که دارد استفاده کند.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: الان مهاجمان استقلال ادعا می‌کنند که توپ به آن‌ها نرسیده در حالی که توپ به آن‌ها رسید، ولی هیچ کاری نکردند. آن‌ها باید یک چیزی از خودشان نشان دهند، ولی متاسفانه چیزی از آن‌ها ندیدیم. تفاوت استقلال زمان ما با الان زمین تا آسمان است. نمی‌دانم چه چیزی به آن‌ها گفته می‌شود که بازیکنان چنین عملکردی دارند.

حبیبی در پایان با تمجید از دوندگی بالای استقلال و فولاد در این دیدار بیان کرد: در این بازی نباید از عملکرد خوب حسین‌زاده و آذری گذشت. همچنین سلمانی دوندگی خیلی خوبی داشت و موثر بازی کرد. در حال حاضر استقلال باتوجه به روند نتیجه‌گیری‌ای که داشته روحیه خوبی دارد و این موضوع تاثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس بازیکنان داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

 

دیدگاهتان را بنویسید