231722

تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱/ درخواست ۱۸۰ نماینده مجلس برای رسیدگی به طرح ساماندهی کارکنان دولت

دنیای معدن- دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواستی را با ۱۸۰ امضا به رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده اند تا طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار بگیرد و با قید ۲ فوریت رسیدگی شود.

به گزارش دنیای معدن، خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با میزان، در خصوص سرنوشت طرح ساماندهی کارکنان دولت، گفت: در چند روز اخیر درخواستی را به رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم کردیم  که ۱۸۰ نفر از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی آن را امضا کرده بودند، البته اکثر قریب به‌اتفاق نمایندگان مجلس تمایل به امضای این درخواست داشتند، اما دیگر ادامه ندادیم.

به گفتهٔ وی طی این درخواست از رئیس مجلس شورای اسلامی خواسته‌شده تا طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار بگیرد و با قید دو فوریت رسیدگی شود.

دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص دلیل تأخیر رسیدگی به طرح ساماندهی کارکنان دولت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، نیز گفت: به جهت مقدم بودن رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ تا بعد از اتمام تصویب و تأیید لایحه بودجه هیچ لایحه و طرح دیگری ولو با اولویت رسیدگی و تصویب نخواهد شد.

 

بهروزی فر همچنین در خصوص نحوه رسیدگی به طرح ساماندهی کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱، گفت: با توجه به فضای حاکم در صحن علنی مجلس و نظر مثبت اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به این طرح متفق هستد تا این طرح به تصویب برسد و ما از تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت مطمئن هستیم، علاوه بر این شخص رئیس‌جمهور و دولت نیز به این طرح نظر مثبت دارند.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی در پایان در پیش‌بینی زمان تقریبی تصویب طرح در سال ۱۴۰۱، گفت: فکر می‌کنم در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ این طرح به تصویب برسد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید