226365

قالیباف: معیشت و شایسته سالاری معلمان در بررسی نظام رتبه‌بندی مورد توجه قرار گرفت

دنیای معدن- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان نیازمند یک کار تخصصی و دقیق بود و ما سعی کردیم معیشت معلمان را ارتقاء سطح آموزش و شایسته سالاری را در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش دنیای معدن،  محمدباقر قالیباف پس از اتمام بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان در مجلس، گفت: از همه افرادی که با ما همراهی کردند تا بتوانیم بررسی لایحه رتبه بندی معلمان را به سرانجام برسانیم، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ضمن تشکر از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پیرو بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان تصریح کرد: افزود: لایحه رتبه بندی معلمان قریب به یک دهه در فراز و نشیب بود، اما مجلس یازدهم و دولت سیزدهم توانستند این موضوع را تعیین تکلیف کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علت اینکه بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس طول کشید، این بود که ما باید جوانب مختلف این لایحه از جمله تأمین بار مالی آن را در نظر می‌گرفتیم.

قالیباف گفت: بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان نیازمند یک کار تخصصی و دقیق بود و ما سعی کردیم معیشت معلمان را ارتقاء سطح آموزش و شایسته سالاری را در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان مورد توجه قرار دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مهمترین سرمایه‌های این کشور یعنی فرزندان این سرزمین در اختیار معلمان هستند و آینده کشور ما در گرو فعالیت معلمان است و معلمان بر این مسئله واقف باشند که آنان دغدغه اول مجلس شورای اسلامی و مجموعه حاکمیت هستند و ما آنان را مورد توجه قرار می‌دهیم تا بتوانند در تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین، با شور و شعف کار خود را انجام دهند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید