231346

تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در سال 1401

دنیای معدن- تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت از مهترین مصوبات کمیسیون اجتماعی مجلس در سال 1400 بود.

به گزارش دنیای معدن، رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان این مطلب اظهار داشت: طرح ساماندهی کارکنان دولت از مسائل مهم و راهبردی محسوب می‌شود که تصویب آن مانع ایجاد چالش‌ در نظام اداری و استخدامی کشور است.

آقای گودرزی افزود: برای ساماندهی وضع موجود ابتدا باید نیروهای موجود تعیین تکلیف شوند و سپس سازوکار آزمون به کارگیری نیرو نهادینه شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح استخدام کارکنان دولت، به منظور یکپارچه سازی نیروی انسانی در کمیسیون اجتماعی تصویب شد و در سال 1401 در دستور کار بهارستان نشینان قرار می گیرد. نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تاکید کرد: این یک مطالبه عمومی است و ضرورت آن نیز بر همگان مبرهن است.

آقای گودرزی همچنین موضوع بیمه کارگران ساختمانی را از دیگر مصوبات مهم کمیسیون اجتماعی مجلس در سال 1400 عنوان کرد و گفت: رسیدگی به موضوع بیمه کارگران ساختمانی در نوبت بررسی در جلسه علنی قرار دارد. وی تصریح کرد: در زمینه بیمه کارگران فصلی و ساختمانی 12هزار میلیارد تومان کمبود اعتبار وجود داشت که قرار شد با مصوبه اعضا این کمبود جبران شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید