233410

عارف غلامی پنجمین کاپیتان فصل استقلال

دنیای معدن- مدافع ملی پوش آبی پوشان در ۲۰ دقیقه پایانی دیدار این تیم مقابل شهرخودرو بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست تا وی پنجمین کاپیتان این فصل استقلال باشد.

به گزارش دنیای معدن، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر با کسب پیروزی دشوار و دراماتیک مقابل تیم قعرنشین شهرخودرو توانست امتیازاتش را به عدد ۶۰ رسانده تا صدرنشینی‌اش در لیگ برتر را تداوم بخشد.

در حالی که این بازی برای آبی پوشان گره خورده بود و بیم رقم خوردن یک تساوی دیگر برای این تیم می‌رفت، مجیدی در دقیقه ۷۱ دست به ۳ تعویض همزمان زد و با یک تعویض دیگر در دقیقه ۷۵ همه داشته‌های تهاجمی‌اش را به میدان فرستاد که این تعویض‌ها باعث شد آبی‌ها ۱۵ دقیقه طوفانی را روی دروازه شهرخودرو ایجاد کرده و سرانجام به هدف خود که باز کردن دروازه تیم مشهدی و کسب ۳ امتیاز بازی بود دست یافتند.

با خروج همزمان وریا غفوری و محمد دانشگر از زمین در دقیقه ۷۱، عارف غلامی مدافع جوان آبی پوشان در ۲۰ دقیقه پایانی بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بست تا این مدافع ملی پوش پنجمین بازیکنی باشد که در این فصل بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بسته است.

وریا غفوری کاپیتان اصلی و اول استقلال است و پس از وی نیز سیدحسین حسینی نقش کاپیتان آبی پوشان است که در غیاب غفوری بازوبند را بر بازو می‌بندد. روزبه چشمی و محمد دانشگر هم دو بازیکنی بودند که پیش از این در غیاب غفوری و حسینی برای دقایقی بازوبند کاپیتانی تیم شان را بر بازو بسته بودند که در ۲۰ دقیقه پایانی دیدار مقابل شهرخودرو با توجه به غیبت این ۴ بازیکن در زمین، عارف غلامی بود که با بستن بازوبند نقش کاپیتانی را در استقلال ایفا کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید