233126

پیشکسوت تیم استقلال : بحث کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس مطرح است!

دنیای معدن- پیشکسوت تیم استقلال گفت: در هر دوره‌ای، هرطور شده سنگ اندازی کردند تا جلوی نتیجه گیری استقلال را بگیرند چون در این صورت دیگران می‌توانند راحت‌تر قهرمان شوند.

به گزارش دنیای معدن، علیرضا اکبرپور در خصوص هجمه‌هایی که اخیرا علیه استقلال در این مقطع حساس لیگ برتر به واسطه پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر ایجاد شده، مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

*واقعا نمی‌دانم یک پرونده چند بار باید بررسی شود و چند بار باید به کمیته استیناف برود؟ یک تخلف محرز است و رای آن صادر شد. به استیناف رفت و دوباره همان رای تایید شد. حالا اینکه دنبال چه هستند، معلوم است. می‌خواهند هرطور شده جلوی قهرمانی استقلال را بگیرند. کجای فوتبال ما درست است که حالا می‌خواهند دوباره این پرونده باز شود و جریان پیدا کند؟ این ماجرا تمام شده و رفته، نمی‌دانم چه بگویم.

 

*این کارها درست نیست. فدراسیون فوتبال به سرپرستی میرشاد ماجدی باید در کار خودش مقتدر باشد و با اقتدار عمل کند. هرکسی می‌تواند اظهار نظر کند و هر حرفی بزند اما تصمیم گیرنده‌ای که در راس کار است باید تصمیم درست را بگیرد. به نظرم باز کردن دوباره این پرونده ایرادی برای فدراسیون است. نمی‌دانم دنبال چه هستند. فدراسیون باید این مسائل را جمع می‌کرد. باید به رایی که داده شده احترام گذاشت.

*روزی که مقابل سپاهان آنطور امتیاز گرفتند ما هیچ حرفی نزدیم و به رای صادر شده احترام گذاشتیم. آن‌ها هم باید به رای احترام بگذارند. نباید فدراسیون را تحت فشار بگذارند. اصلا ربطی به آن‌ها ندارد. اگر کسی بخواهد اعتراض کند گل‌گهر است که این کار را انجام داده، جوابش را قبلا گرفته و حالا هم پیگیر شده است.

*پیش از صدور رای هم کمیته استیناف تحت فشار بود اما رای منصفانه‌ای داد. به نظرم صدور رای جدید همه چیز را زیر سوال می‌برد و کار درستی نیست. چرا چند سال قبل که مقابل سپاهان شرایط آنطور شد، هیچ کس حرفی نزد؟ همین الان بحث کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس به خاطر پرونده شهرخودرو مطرح است.

*استقلال تیم بزرگی است و اسم بزرگی دارد. همیشه در هر دوره‌ای چنین شرایطی بوده که بخواهند جلوی نتیجه گیری این تیم را درون یا بیرون از زمین، بگیرند. می‌خواهند هرطور شده سنگ اندازی کنند چون در این صورت دیگران می‌توانند راحت‌تر قهرمان شوند. الان هم همین شرایط است. بنابراین بازیکنان استقلال باید باهوش باشند. ۵ بازی باقی مانده، آن‌ها می‌توانند خودشان سرنوشتشان را رقم بزنند و به قهرمانی برسند.

*باید با تفاضل گل بهتر برای بازی‌های بعدی آماده شویم. هربازی حکم فینال را دارد و باید ببریم. نباید کاری هم به دیگران داشته باشیم. بروند شکایت کنند یا هرکار دیگری، به شخصه دوست دارم تیمی که شایسته است به قهرمانی برسد اما متاسفانه بعضی می‌خواهند به هرقیمتی و هر طور شده قهرمان شوند. چه می شود گفت؟!

 

دیدگاهتان را بنویسید