231795

بازیکن هوادار: شک نکنید دوست دارم استقلال قهرمان شود

دنیای معدن- بابک مرادی وینگر تیم هوادار گفت: شک نکنید دوست دارم استقلال عنوان قهرمانی را کسب کند به هر حال ما استقلالی محسوب می‌شویم.

به گزارش دنیای معدن، بابک مرادی وینگر تیم هوادار در خصوص تساوی مقابل پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل پرسپولیس انجام دادیم هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما بیشتر بازی به سمت بازی فیزیکی پیش رفت و فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها می‌گویند هوادار روز گذشته برای استقلال بازی کرد، ادامه داد: اصلا این حرف را قبول ندارم کل بازیکنان و کادرفنی بیشتر ما برای شخصیتی تیمی خودمان بازی کردیم اما اعتبار تیمی هوادار باید حفظ می‌شد و خدا را شکر توانستیم نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

وینگر هوادار در خصوص اینکه پرسولیسی‌ها معتقدند آنها در این بازی زیاد وقت کشی کردند تصریح کرد: بازی به سمتی رفت که بیشتر به سمت حاشیه و دیگری سوق داشت و من به عنوان فوتبالیست از این اتفاق ناراحت بودم در دو سه مورد دوازه‌بان ما روی زمین افتاد که باید بگویم از قبل هم مصدومیتی داشت. حتی در چندین مورد پرسپولیسی‌ها به داور می‌گفتند وقت را نگه دارد و فکر نمی‌کنم داور اشتباه تاثیر گذاری در روند بازی داشت.

مرادی در خصوص اینکه بعد از بازی لنگان لنگان ورزشگاه را ترک کرد، اذعان داشت: از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی شده‌ام و قرار است MRI بگیرم تا میزان مصدومیتم مشخص شود.

وی در باره اینکه پس از پایان بازی درگیری‌هایی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد خاطرنشان کرد: شاید باورتان نشود من هیچ صحنه‌ای را ندیدم و در کل اصلا تمایلی هم به تماشای آن نداشتم چه از طرف تیم ما باشد چه از طرف تیم مقابل.

مرادی درباره اینکه استقلال در شرایط خوبی قرار دارد و با فرهاد مجیدی در آستانه قهرمانی است و وی با این مربی اختلافاتی دارد گفت: شک نکنید دوست دارم استقلال عنوان قهرمانی را کسب کند به هر حال ما استقلالی محسوب می‌شویم. حتی من در بازی مقابل این تیم با دسته گل به سمت مجیدی رفتم و همیشه احترام بزرگتر از خودم را حفظ می‌کنم، حتی اگر در حقم خوبی نشده باشد. هر اتفاقی بین من و ایشان تمام شده است.

منبع: ایلنا

 

دیدگاهتان را بنویسید