233175

منافی: منتظر روزهای خوب برای پرسپولیس هستیم/ استقلال در هفته‌های پایانی امتیاز از دست می‌دهد

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال در بازی‌های آینده خود امتیاز از دست خواهد داد، اما تمرکز بازیکنان پرسپولیس بدون توجه به این موضوع باید روی بازی خودشان باشد.

به گزارش دنیای معدن، جواد منافی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی پرسپولیسمقابل پیکان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: توقع کسب ۳ امتیاز را در این بازی داشتیم که خداراشکر این اتفاق به وقوع پیوست. خوشحالم پرسپولیس در بازی گذشته خود موفق به ثبت‌ کلین‌شیت شد. این موضوع یک اتفاق خوب برای آنهاست که توانستند پس از چند بازی گل نخورند. از طرف دیگر نیز خط دفاع آنها ثبات پیدا کرده است. لک هم پس از هفته‌ها دوری از ترکیب دوباره به شرایط خوب خود بازگشته است و روی هم رفته این مسائل پوئن‌های مثبتی است تا پیشکسوتان، بازیکنان و تماشاگران به قهرمانی امیدوار باشند. خوشبختانه این بُرد از جهت روحی و روانی امتیاز مثبتی برای پرسپولیس بود.

وی در مورد دیدار هفته بیست‌وششم برابر ذوب‌آهن در اصفهان عنوان کرد: با توجه به شرایط جدول، هر بازی به شکلی است که حکم فینال دارد و اکنون به نقطه اوج و حساس بازی‌ها رسیده‌ایم. ذوب‌آهن در دیدار گذشته خود نتیجه نگرفته و ۱۰۰درصد مقابل پرسپولیس سعی دارد تا دیگر امتیاز از دست ندهد. امیدوارم برای چند بازی پایانی وحید امیری و مهدی ترابی بازیکنان مصدوم تیم هم به ترکیب برگردند تا حضور آنها یک بالانس بیشتری در پرسپولیس ایجاد کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شکی نیست استقلال در بازی‌های آینده خود امتیاز از دست خواهد داد و بدون توجه به این موضوع باید تمرکز بازیکنان پرسپولیس روی بازی خودشان باشد. انسان به امید زنده است و می‌توان منتظر روزهای خوب برای پرسپولیس بود. بازیکنان نباید از اینکه ۴ امتیاز عقب هستند مأیوس شوند. استقلال در چند هفته پایانی لغزش خواهد داشت و فوتبال هم بازی لحظه‌هاست و هنوز هم قهرمانی پرسپولیس دور از دسترس نیست. ان‌شاءالله آن طور که خیر است برای پرسپولیس اتفاق بیفتد. پس از اینکه جام حذفی از دست پرسپولیس رفت امیدوارم شرایط طوری پیش بیاید که بهترین خروجی داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به عدم گلزنی تمیروف خاطرنشان کرد: انتظار این بود که با ورود او مشکل گلزنی پرسپولیس برطرف شود. آل‌کثیر به دلیل مصدومیت فصل را از دست داد و عبدی هم هنوز جوان است و نیاز به فرصت دارد تا بتواند به بازیکنی پخته تبدیل شود. با این شرایط توقع می‌رفت تمیروف عملکرد بهتری داشته باشد، اما هنوز پایش به گلزنی باز نشده. اگر چه مهاجمی جنگنده و دونده است، اما مهم‌ترین فاکتور برای یک مهاجم گلزنی است. فوروارد با گل زدن زنده است اگرچه تمیروف خیلی دونده است، اما خرید خوبی برای پرسپولیس نبود.

 

دیدگاهتان را بنویسید