232983

اقتدار خط دفاعی استقلال!

دنیای معدن- شفقنا – تساوی ارزشمندی که استقلال در اصفهان برابر سپاهان به دست آورد ثابت کرد که این تیم شایسته احترام است.

به گزارش دنیای معدن، استقلال در فصل جاری رقابت های لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

تیم مجیدی با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تنها تیمی است که در فصل جاری متحمل شکست نشده است.

شاید خوش بین ترین هواداران استقلال هم پیش بینی نمی کردند که تیم بعد از گذشت ۲۵ هفته طعم شکست را بچشد اما این واقعیت است و تیم مجیدی تنها تیم بدون شکست است.

بسیاری اقتدار خط دفاعی استقلال را به خاطر حضور مرادمند و یزدانی می دانستند اما همه دیدند و می بینند که تیم فرهاد مجیدی حتی بدون این دو بازیکن هم از اقتدار لازم برخوردار است و شکست نمی خورد.

استقلال در دیدار برابر سپاهان سیلوا مدافع برزیلی جدید خود را هم در اختیار نداشت با این حال تنها یک بار دروازه تیم باز شد که آن هم از روی نقطه پنالتی بود.

تیم مجیدی شخصیت لازم را پیدا کرده است و همه نشانه های یک تیم قهرمان را دارد. باید به این استقلال احترام گذاشت که حتی برابر سپاهان پرستاره و در اصفهان هم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت و در غیاب مدافعان اصلی خود یک امتیاز ارزشمند را کسب کرد.

شاید اگر استقلال از فرصت های خود به خوبی استفاده می کرد اکنون پیروز بازی بود و یک گام دیگر هم به قهرمانی نزدیک شده بود. مجیدی به خوبی توانسته است که در بازیکنان تیمش اعتماد به نفس لازم را به وجود آورد و قطعا با این شخصیت و هویتی که تیم مجیدی پیدا کرده بیشترین شانس را برای قهرمانی در لیگ بیست و یکم خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید