232978

درگیری شدید در رختکن استقلال بر سر کاپیتانی ؛ جنجال های ادامه دار وریا غفوری و فرهاد مجیدی

دنیای معدن- درگیری وریا غفوری با فرهاد مجیدی و سید حسین حسینی در رختکن استقلال در اصفهان

به گزارش دنیای معدن، پس از تساوی استقلال مقابل سپاهان وریا غفوری با سید حسین حسینی و فرهاد مجیدی به دلیل ندادن بازوبند کاپیتانی در حین بازی درگیر شد.

قصه از لحظه ورود وریا غفوری به زمین شروع شد در حالیکه انتظار میرفت سید حسینی بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازوی وریا ببنده از انجام این کار سر باز زد و با وجود حضور وریا در زمین تا پایان بازی بازوبند را بر بازو بست .

وریا غفوری که از این اتفاق بشدت شاکی و عصبانی شده بود در رختکن با صدای بلند از فرهاد مجیدی و حسین حسینی بابت این اتفاق گله کرد و اعتقاد داشت که احترام او نگه داشته نشده !

نکته جالب توجه اینکه فرهاد مجیدی که در طول فصل بارها با وریا به مشکل خورده و برای فصل بعد هم جایی در تفکراتش ندارد پشت حسینی در آمده و گفته وسط بازی جای بازوبند عوض کردن نبوده! این صحبت مجیدی اصلا به مذاق وریا خوش نیامده و معلوم نیست اگر روزبه چشمی و چند بازیکن استقلال وریا را ارام نمیکردند چه اتفاقاتی در رختکن رخ میداد!

باید دید در تمرین روزهای آینده چه برخوردی با غفوری صورت خواهد گرفت .درگیری بر سر بازوبند از سالیان قبل در اردوی استقلال و در زمان بازیگری مجیدی وجود داشته و حالا در زمان مربیگری نیز ادامه دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید