232892

پرویز برومند: عده‌ای با حمله به بزرگان فوتبال دنبال بزرگ شدن هستند

استقلال با بیش از ۶ امتیاز اختلاف قهرمان می‌شود/ اسم نوازی برای دهان خیلی‌ها بزرگ است/ بهزاد غلامپور؛ تو در قلب منی!

دنیای معدن- دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: بچه‌های تیم استقلال باید از تجربه تلخ ما، در فصل اول لیگ برتر درس بگیرند و طوری به مسابقات برگردند که با بیش از ۶ امتیاز اختلاف قهرمان شوند. مطمئنم این اتفاق می‌افتد.

به گزارش دنیای معدن، پرویز برومند، دروازه بان اسبق تیم ملی در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، در آستانه دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان درباره این مسابقه همچنین جر و بحث‌هایی که بین سرمربی تیم نساجی و محمد نوازی پس از دیدار فینال جام حذفی اتفاق افتاده بود اظهاراتی را مطرح کرد:

استقلال باید در هفته بیست و پنجم به مصاف سپاهان برود. شرایط این مسابقه را برای این تیم چطور پیش بینی می‌کنید؟

من معتقدم امروز ذهنیتی که بازیکنان استقلال و کادر فنی تیم بعلاوه مدیران باشگاه دارند این است که باید نتیجه زحماتشان را ببینند. هرچه تا امروز تلاش کرده‌اند بسته به این چند هفته باقی مانده است. متاسفانه به هر دلیلی قسمت نبود که تیم در جام حذفی بماند و قهرمان شود ولی دیگر نباید به این مسائل فکر کرد.

پس استقلال باید به چه چیزی فکر کند؟

باید به این فکر کند که اختلاف امتیاز خودش را باز هم بیشتر کند و با یک قهرمانی مقتدرانه یک تو دهنی به همه مخالفانش بزند و یک جشن باشکوه بگیرد. مطمئنم این اتفاق ممکن است.

چطور؟

چون فرهاد مجیدی و کادر فنی‌اش به این موضوع واقف هستند و فکر می‌کنم اگر بچه‌های تیم در این چند هفته کمی‌بیشتر تلاش کنند و با گل‌های زده بیشتر قهرمان شوند طعم این قهرمانی شیرین‌تر هم خواهد شد.

اما استقلال بعد از سپاهان دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد؟

می‌دانم! ولی استقلال باید در همه چیز اول باشد. همانطور که در گل نخوردن اول است باید در گل زدن هم اول باشد. یک موضوعی هم هست که باید بگویم و آن این است که بهزاد غلامپور، تو در قلب من جا داری.

کدورتی بین شما و غلامپور بوجود آمده؟

نمی‌خواهم بیشتر از این حرف بزنم و فقط می‌گویم تیم استقلال در قلب من است و هواداران استقلال بیشتر از هر چیزی در قلب من جای دارند.

شما جزو نفرات تیمی‌بودید که در اولین فصل لیگ برتر و در روز آخر، جام را به پرسپولیس داد. در این باره چه خاطره و توصیه‌ یا تذکری برای بازیکنان امروز استقلال دارید؟

باید از آن اتفاقات درس بگیرند. من آن روز مریض بودم و اصلاً به انزلی نرفتم.‌هادی طباطبایی درون دروازه بود. مسابقه را در خانه می‌دیدم و واقعا تاسف خوردم. آن تیم استقلال بهترین نفرات فوتبال ایران را در اختیار داشت ولی در لحظه آخر و در شرایطی که می‌شد با یک مساوی هم قهرمان شویم گل خوردیم و باختیم. روز تلخی بود. ولی باید برای بچه‌های امروز استقلال درس بزرگی باشد که قهرمانی را تا لحظه آخر دنبال کنند.

فکر می‌کنید امسال هم بحث قهرمانی به آن شکل تا روز آخر ادامه پیدا کند؟

اصلاً اینطور نیست! استقلال به زودی اختلاف امتیازش را به بیش از شش امتیاز افزایش می‌دهد و با قدرت قهرمان می‌شود. این تیم با شخصیت است و همه رکوردها را زده. مطمئناً قهرمان خواهد شد.

در جریان اتفاقات رخ داده بین نوازی و ساکت الهامی‌هستید؟ صحبت‌هایی که سرمربی نساجی درباره هم تیمی‌سابق تان انجام داد را شنیدید؟

واقعاً باعث تاسف است که بعضی‌ها وقتی جو گیر می‌شوند پایشان را از گلیم شان بیشتر دراز می‌کنند. محمد نوازی و نوازی‌های دیگر، در کلکسیون تاریخ فوتبال استقلال جای دارند و اسمشان برای دهان خیلی‌ها بزرگ است و اصلاً نباید اسم آنها را به زبان بیاورند. باعث تاسف است که فوتبال این روزها اینقدر بیچاره و بدبخت شده که هر کسی به خودش اجازه می‌دهد بیاید و درباره ملی پوشان سابق فوتبال ایران حرف بزند. گرچه ما می‌دانیم این کارها برای این است که حس بزرگ بوند پیدا کنند و فکر کنند مطرح هستند ولی مردم فوتبالیست‌های محبوب و قهرمانان شان را به این راحتی از یاد نمی‌برند.

 

دیدگاهتان را بنویسید