232219

بابایی: مجیدی به این سادگی لیگ را از دست نمی‌دهد/ استقلال زمان خوبی به مصاف سپاهان می‌رود

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال اگر اختلاف را با تیم دوم حفظ کند و ادامه رقابت‌ها را با روحیه و انگیزه بالاتری پیگیری کند، بی شک قهرمان است.

به گزارش دنیای معدن، حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، درباره حذف استقلال از گردونه رقابت‌های جام حذفی توسط نساجی  اظهار داشت: جام حذفی همواره با دیگر رقابت‌ها فرق می‌کند و تیم‌ها انگیزه زیادی دارند که خودشان را نشان دهند. با توجه به اینکه فرمت رفت و برگشت را از این رقابت‌ها حذف کرده‌اند تیم‌ها نترس بازی می‌کنند.

وی افزود: الهامی شناخت خیلی خوبی از استقلال داشت و کادرفنی تیمش به خوبی استقلال را آنالیز کرد و بازی را به پنالتی رساند. عملکرد تیم داوری در به دست آمدن این نتیجه بی‌تاثیر نبود. به نظرات کارشناسان احترام می‌گذارم، اما چیزی که ما دیدیم استقلال در این بازی در ۲، ۳ صحنه ضرر کرد.

*استقلال باید در ضربات پنالتی از حسینی استفاده می‌کرد

بابایی تصریح کرد: استقلال در طول فصل بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت، اما در این مسابقه ضعف جدی داشت. از نظر من که سالیان سال دروازه‌بان بودم بهتر بود از حسینی در ضربات پنالتی استفاده می‌کردند، زیرا رضایی جوان بود و جو بازی روی او تاثیرگذاشت و نتوانست خوب ظاهر شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد حسین زاده تصریح کرد: حسین زاده بازیکن جوان و آینده داری است و از نظر من زود به سر زبان‌ها افتاد. رسانه‌ها بازیکنان را به دید همگان می‌آورند و این به ظرفیت بازیکنان مربوط می‌شود که بازیکن به این موضوعات نپردازد و بازی همیشگی‌اش را انجام دهد یا اینکه مغرور شود و فوتبالش از بین برود.

*استقلال نباید روحیه و انگیزه اش را از دست بدهد

وی درباره عملکرد استقلال در لیگ بعد از حذف از جام حذفی عنوان کرد: اگر استقلال بخواهد بخاطر حذف از جام حذفی روحیه و انگیزه اش را برای ادامه رقابت‌ها در لیگ برتر از دست بدهد که دیگر اسمش استقلال نیست. از نظر من فرهاد مجیدی به این سادگی‌ها لیگ را از دست نمی‌دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال اگر بتواند اختلاف را با تیم دوم حفظ کند و باقی رقابت‌ها را با روحیه و انگیزه به مراتب بالاتر شروع کند بی شک قهرمان است. هواداران باید این انتظار را داشته باشند که استقلال یک باخت را در لیگ بیاورد و اینگونه نباشد که اکر استقلال باخت آورد سریع روحیه بازیکنان را تضعیف کنیم. این تیم ممکن است تا پایان فصل حداقل یک باخت را بدهد.

*استقلال با ادامه این روند قطعاً قهرمان می‌شود

بابایی در خصوص بازی بعدی استقلال در لیگ برتر مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: استقلال شانس خوبی که آورده این است که مقابل سپاهانی قرار خواهد گرفت که شاید وقتی از رقابت‌های آسیایی باز می‌گردد با خستگی مواجه باشند و این احتمال وجود دارد از مرحله گروهی صعود نکنند و با روحیه پایین به مصاف استقلال بیایند. این فرصت خوبی برای آبی پوشان است و آن‌ها باید از این موقعیت به خوبی استفاده کنند. استقلال با ادامه این روند قطعا در لیگ قهرمان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید