232341

اکبری: شاید حسینی هم بود استقلال حذف می‌شد/ سپاهان با خستگی از آسیا برمی‌گردد

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال خیلی خوب ظاهر شدند و تا به اینجای لیگ خیلی خوب کار کردند و حیف است که بخواهند به چیزی که از دست رفته فکر کنند.

به گزارش دنیای معدن، یدالله اکبری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار استقلال و نساجی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و استقلالی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند، اما با وجود اینکه شاگردان مجیدی شب خوبی را پشت سر گذاشتند، اما داور بازی یک گل که به نظر صحیح می‌آمد را مردود کرد تا شاگردان مجیدی در این بازی متضرر شوند.

وی افزود: به هر حال دیدار‌ها تک بازی است و استقلال نتوانست در طول بازی از موقعیت‌هایش استفاده کند و در ضربات پنالتی حذف شد. بازی‌های حساسی در ادامه برای استقلال در پیش است و کمیته داوران باید دقت کنند و با حساسیت بیشتری داوران را انتخاب کنند. هر بازی برای استقلال حساس و مهم است و خداراشکر ۶ امتیاز جلو هستند. از طرف دیگر مجیدی و شاگردانش نباید وارد حاشیه شوند. سابقه داشته است ما در استقلال چندین هفته صدر جدول بودیم و در پایان، چون حواشی تیم را فرا گرفت قهرمانی را از دست دادیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص انتخاب رضایی به عنوان دروازه‌بان در ضربات پنالتی تصریح کرد: مجیدی می‌توانست از حسینی استفاده کند، اما نمی‌شود از این موضوع انتقاد کرد، چون فنی نیست و ممکن بود حسینی هم باشد و استقلال ببازد. رضایی گلر خوبی است و نباید او را ناامید کنیم. به هر حال فوتبال است و اینکه رضایی باشد یا نباشد تصمیم مربی است که گلر را انتخاب کند.

وی درباره تاثیر حذف استقلال بر روحیه شاگردان مجیدی در ادامه لیگ عنوان کرد: به هیچ عنوان نباید بازیکنان استقلال تحت تاثیر این شکست قرار بگیرند. به هر حال بازیکنان استقلال خیلی خوب ظاهر شدند و تا به اینجای لیگ خیلی خوب کار کردند و حیف است که بخواهند به چیزی که از دست رفته فکر کنند. استقلال فاصله‌ای تا قهرمانی در لیگ برتر ندارد.

اکبری در پایان در خصوص دیدار آینده استقلال در لیگ برتر مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: استقلال با چند مانع سخت در ادامه لیگ روبرو است و بی‌شک بازی سختی مقابل سپاهان در پیش دارد. دیدار استقلال و سپاهان همیشه از جذابیت و محبوبیت خاصی برخوردار بوده و از طرفی چون سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد، خسته است و استقلال می‌تواند از این فرصت استفاده کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید