230228

نوری: خدا به پرسپولیس و لک رحم کند/ باید مشخص شود امیری چگونه معاف شده

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به جرات می‌توانم بگویم در فاز حمله استقلال در آسیا هم بهترین است. یکسری منتقدینی که دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد

به گزارش دنیای معدن، محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست ۳ امتیاز این بازی را کسب کند و فاصله را با رقیبان بیشتر کند. به هر حال با توجه به اینکه اعلام کردند یزدانی و مرادمند نمی‌توانند در خدمت استقلال باشند به تیم شوک وارد شد، اما بازیکنان روحیه خودشان را حفظ کردند و فعل خواستن را داشتند.

وی افزود: بازی در نیمه اول متعادل بود، اما در نیمه دوم استقلال جنگنده‌تر ظاهر شد و با توجه به فشار‌هایی که روی دروازه فجر آوردند می‌توانستند گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانند. با احترامی که برای تیم فجر و هواداران این تیم دارم باید بگویم که فجر در این بازی در حد و اندازه استقلال نبود و از ابتدا مشخص بود که نمی‌توانند مقابل استقلال ایستادگی کنند.

*در فاز حمله استقلال در آسیا هم بهترین است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد حردانی و آمانوف تصریح کرد: آمانوف در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی نشان داد که چه بازیکن حرفه‎‌ای است و در این بازی موثر ظاهر شد. حردانی بازیکن جوانی است و جنگنده بازی می‌کند و مطئمئنا در ادامه فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

نوری در خصوص سبک بازی استقلال و انتقاداتی که به نوع بازی تیم فرهاد مجیدی می‌شود عنوان کرد: به جرات می‌توانم بگویم در فاز حمله استقلال در آسیا هم بهترین است. یکسری منتقدانی که دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد به این تیم و کادرش خرده می‌گیرند. سوالم از آنها این است که در حال حاضر کدام تیم در لیگ برتر خوب بازی می‌کند؟ یعنی چه که استقلال برد اقتصادی بدست آورده، استقلال چه با یک گل پیروز شود و چه با پنج گل، به هر حال امتیاز گرفته است. تیم خوبی داریم امیدوارم پیشکسوتان هم حمایت کنند.

*باید بررسی کنند معافیت پزشکی امیری دقیقا چه بوده

وی در خصوص سرباز شدن مرادمند و یزدانی تصریح کرد: شیطنت‌ها و دسیسه‌هایی در کار است که استقلال این فصل نتیجه نگیرد. باید بگویند مشکل آقایان با این تیم مردمی چیست و هرکاری می‌کنند که استقلال این فصل اول نشود. گفتند که وحید امیری معافیت پزشکی دارد؛ اما باید بررسی کنند ببینند که دقیقا این معافیت چگونه بدست آمده. اگر می‌خواهند قانون‌مند باشند باید همه‌ تیم‌ها را به یک چشم نگاه کنند.

*پرسپولیس شانس آورده که سپاهان نتیجه نگرفته است

پیشکسوت استقلال در خصوص احتمال قهرمانی استقلال در پایان فصل اظهار داشت: استقلال از ابتدای این فصل نشان داده که لایق قهرمانی است. کدام تیم را دیده‌اید که پس از نوزده هفته باختی نداشته باشد. در گذشته هم گفته‌ام که سایر تیم‌ها باید برای دوم و سومی بجنگند. پرسپولیس شانس آورده که سپاهان نتیجه نگرفته است وگرنه معلوم نبود این تیم چه شرایطی داشت. در دربی هم خدا رحم کند به پرسپولیس و مخصوصا حامد لک. استقلال با همت بچه‌ها و حمایت هواداران قطعا می‌تواند قهرمان این فصل شود.

نوری در پایان در رابطه با بازی هفته آینده استقلال با نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر خاطرنشان کرد: استقلال با توجه به اینکه خارج از خانه مقابل نساجی قرار می‌گیرد بازی سختی را خواهد داشت. نساجی تیم خوبی است و خوب پرس می‌کند و در موقعیت‌ها خطرناک ظاهر می‌شوند. پرسپولیس هم مقابل مس بازی سختی را دارد و به امید خدا با همت بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران نساجی را شکست می‌دهیم و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک می‌شویم.

 

دیدگاهتان را بنویسید