232135

داوران منجی مربیان

ضعف استقلال و پرسپولیس پشت اتفاقات داوری پنهان می‌ماند

دنیای معدن- حتی اگر بپذیریم داوران در بازیهای پرسپولیس و استقلال اشتباهاتی داشته‌اند باز هم نمی‌توانیم ضعف فنی این دو تیم را کتمان کنیم.

به گزارش دنیای معدن، به فرض که پرسپولیس باید در دقایق پایانی صاحب یک ضربه پنالتی مقابل آلومینیوم می‌شد اما آیا شاهد فوتبال خوبی از تیم گل محمدی بودیم؟ آیا پرسپولیس باید سه گل در آزادی می‌خورد؟تازه آلومینیوم یک پنالتی هم خراب کرد وگرنه بازی در دقیقه ۶۴ تمام شده بود.پرسپولیس را مقابل آلومینیوم تیمی بسیار آشفته دیدیم که حتی بعد از مهار پنالتی توسط گوهری نتوانست به بازی برگرددو حتی موقعیت گل چندانی هم نداشت و در یک کلام مستحق باخت بود اما در پایان بازی همه به مسائل داوری پرداختند و کمتر کسی به ایرادات فنی پرسپولیس اشاره کرد.

همین حکایت سر باخت استقلال به نساجی تکرار شد و باز هم همه چیز تحت الشعاع مسائل داوری قرار گرفت. حتی اگر بپذیریم استقلال از داوری لطمه خورد ،باید بپرسیم چرا استقلال امسال ۳۰۰ دقیقه نتوانست به نساجی گل بزند؟آنها نسبت به حریف موقعیت‌های بهتری داشتند اما در مجموع تیم مجیدی فوتبال چندان پرقدرتی بازی نمی‌کند. حتی ارنج استقلال مقابل نساجی خوب نبود که البته به آن نمی‌پردازیم چون این چیزها در حیطه وظایف سرمربی است و طبعا مجیدی بهتر از ما می‌داند که کدام بازیکنان آماده ترند اما فوتبالی که استقلال بازی می‌کند درست مثل پرسپولیس در سطح بالایی نیست که بتوان از آن دفاع کرد.

داوران با وجود اشتباهات انکارناپذیری که دارند ،خیلی وقتها منجی مربیان می‌شوند چون بعد از یک باخت نقش سپر بلای آنها را بازی می‌کنند . این حکایت مسلما در ۶ هفته پایانی لیگ هم تکرار خواهد شد. منتظر باشید و تماشا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید