232025

این ستاره استقلال باز هم همه را سورپرایز می کند؟!

دنیای معدن- بازیکن اسبق استقلال گفت: با توجه به گل حساسی که روی ژستد در دیدار مقابل پرسپولیس به ثمر رساند احساس می‌کنم این بازیکن در دیدار حساس مقابل نساجی هم قدرت گلزنی اش را به رخ حریف می‌کشد و یک گل سرنوشت ساز می زند.

به گزارش دنیای معدن، افشین حاجی پور بازیکن اسبق تیم استقلال درباره دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهاراتی را مطرح کرد.

درباره شرایط استقلال در آستانه بازی حساس یک چهارم نهایی جام حذفی چه صحبتی دارید؟

قبل از هر چیز باید بگویم خیلی خوشحالم که استقلال بعد از سال ها به شرایط خودش برگشته که البته این به دلیل بازگشت عدالت به فوتبال است.

چطور؟ کدام عدالت؟ از چه موضوعی صحبت می کنید؟

در سال های اخیر شرایط در مسابقات لیگ برتر به گونه‌ای بود که همه چیز و همه اتفاقات به سود یک تیم خاص اتفاق می افتاد به همین خاطر استقلال هر چقدر هم که تلاش می کرد، در پایان فصل کاری می‌کردند که نتواند دستش به جام برسد. اما امسال با شرایط خوب در کادر فنی، کادر بازیکنان و از همه مهمتر کار مدیریتی، استقلال به قدرت واقعی خودش برگشته و توانسته هم در لیگ نتایج خوبی بگیرد و خودش را کاندیدای قهرمانی کند و هم در جام حذفی تا این مرحله بالا بیاید.

از نساجی چقدر شناخت دارید؟

تیم نساجی یکی از تیم‌های ریشه‌دار و پرطرفدار شمال ایران محسوب می‌شود. این باشگاه فوتبالیستهای بزرگ و سرشناسی را به فوتبال ایران معرفی کرده و مربیان بزرگی را هم به فوتبال تحویل داده که یکی از آنها زنده یاد نادر دست‌نشان بود که خدا او را بیامرزد. اما همیشه دیدار تیم قائمشهری با استقلال حساسیت خاصی داشته و به ویژه در همین فصل که دیدیم استقلال حتی یک بار هم نتوانست به این تیم گل بزند.

فکر می کنید این بازی باز هم بدون گل و کسل کننده باشد؟

دو بازی اخیر استقلال و نساجی کسل کننده نبود، فقط گل نداشت. اتفاقاً مطمئنم این بازی زیبا خواهد شد. چون هر دو تیم انگیزه زیادی برای حذف رقیب خودشان دارند. مجیدی هم انگیزه‌های خودش را دارد چون هم مقابل تیم شهر زادگاهش است و هم باید با سرمربی رودررو شود که یک بار در فینال جام حذفی از او شکست خورده. بنابراین مطمئنا بازی زیبا خواهد شد.

کدام بازیکنان در تیم استقلال اثرگذار تر خواهند بود؟

یکی از ستاره های این فصل استقلال ارسلان مطهری است که هر بار به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده توانسته طلایی و اثرگذار باشد. ولی به طور کلی مهم نیست کدام بازیکن فیکس باشد، مهم این است که نتیجه در پایان به سود استقلال رقم بخورد.

کدام بازیکنان را کاندیدای گلزنی می دانید؟

ژستد با گلی که مقابل پرسپولیس زد ثابت کرد در بازی‌های حساس انگیزه خیلی زیادی دارد. من خودم جزو منتقدان او بودم ولی قطعاً کادر فنی استقلال از این بازیکن راضی است چون ممکن است از او خواسته باشد درون ۱۸ قدم حریف درگیری ایجاد کند، حفظ توپ کند، مدافعان را به خودش مشغول کند و کارهایی از این دست. بنابراین نمی‌توان به او ایراد گرفت. ضمن اینکه احساس می‌کنم ژستد به نساجی گل می‌زند و باز هم همه را سورپرایز می کند.

راه گلزنی به تیم نساجی از چه طریق آسان تر خواهد بود؟

قطعاً شوتزنی یکی از راه های آسان برای گل زدن به این تیم هاست.

مگر نساجی جزو کدام دسته از تیمهاست؟

در دقایقی که به دفاع می رود شبیه تیم نکونام است. شما ببینید استقلال مقابل فولاد خوزستان که یک تیم کاملا تدافعی است با تفکرات کیروشیِ نکونام، با شوت مهدی پور به گل رسید. نساجی هم تقریباً وقتی به دفاع می‌رود لایه های فشرده ای را پشت هم قرار می‌دهد. بنابراین استقلالی‌ها باید شوت بزنند تا به گل برسند. امیدوارم استقلال در پایان این بازی دو تیم صعود کننده به نیمه نهایی باشد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید