231975

همدستی این تیم با استقلال برای شکست پرسپولیس + استراتژی فرهاد مجیدی

دنیای معدن- بیانی، مربی نساجی در آستانه دیدار با استقلال،گفت: پاسخ مجیدی به پرسپولیسی ها قشنگ بود. هر کسی برای خودش نظری دارد. صحبت‌های مجیدی را شنیدم و پاسخ قشنگی به پرسپولیسی‌ها داد. اگر نتایج بیرون از زمین رقم می‌خورد پس پنج قهرمانی پرسپولیس در سال‌های اخیر بیرون از زمین رقم خورده است.

به گزارش دنیای معدن، چراغ سبز مربی نساجی به فرهاد مجیدی برای حمله به پرسپولیس! حال که کمیته انضباطی جرایم را اعلام کرد سرمربی استقلال شاگردان خود را ممنوع المصاحبه کرد.

تیم فوتبال استقلال در ادامه رقابت های جام حذفی به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران می رود.

سرمربی استقلال در آستانه دیدار با نساجی مازندران از باشگاه خواست بیانیه ای صادر نکنند و همه تمرکز خود را بر روی دیدار با نساجی بگذارند. حاشیه هایی که بعد از دربی از سوی مربیان و مسئولان رسانه ای دو باشگاه شکل گرفت.

حال که کمیته انضباطی جرایم را اعلام کرد سرمربی استقلال شاگردان خود را ممنوع المصاحبه کرد و از باشگاه خواست از هرگونه بیانیه پرهیز کنند. هرچند قرمزها همچنان به محرویت ۶ جلسه ای یحیی گل محمدی اعتراض دارند.

بیانی، مربی نساجی در آستانه دیدار با استقلال،گفت: پاسخ مجیدی به پرسپولیسی ها قشنگ بود. هر کسی برای خودش نظری دارد. صحبت‌های مجیدی را شنیدم و پاسخ قشنگی به پرسپولیسی‌ها داد. اگر نتایج بیرون از زمین رقم می‌خورد پس پنج قهرمانی پرسپولیس در سال‌های اخیر بیرون از زمین رقم خورده است.

او ادامه داد: متأسفانه از فوتبال‌مان لذت نمی‌بریم. نه بازیکن لذت می‌برد نه مربی، چون فقط حاشیه داریم. هیچ‌کس بعد از برد و باخت واقعیت‌ها را نمی‌گوید، اگر هم بگوید با هجمه روبه‌رو می‌شود که چرا گفتی. اگر نتایج بیرون از زمین رقم می‌خورد چرا وقت تلف می‌کنید و سراغ جذب بازیکنان گرانقیمت می‌روید؟ متأسفانه مصاحبه کردن و بیانیه دادن روش‌های جدیدی در فوتبال ایران شده است.

بر اساس این گزارش، صحبت های مربی نساجی مازندران در آستانه دیدار با استقلال؛ با اعتراض هواداران پرسپولیس همراه شد. آنها در فضای مجازی نسبت به صحبت های بیانی، مربی نساجی در آستانه دیدار با استقلال در رقابت های جام حذفی واکنش نشان دادند و معتقدند این صحبت ها بر علیه پرسپولیس از اوصول اخلاق ورزشی خارج است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید