231906

مجیدی: در زمین حریف ما نشدند، می‌خواهند بازی را به بیرون از زمین ببرند/ از باشگاه خواستم به بیانیه‌‌نویسی پایان دهد

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در زمین حریف ما نشدند و می‌خواهند بازی را به بیرون از زمین ببرند.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با رسانه رسمی این باشگاه اظهاراتی داشت که در زیر می‌خوانید:

*در ابتدا سلام عرض می‌کنم خدمت بازیکنان و هواداران خوب تیم فوتبال استقلال. قبل از هرچیز می‌خواهم درگذشت آقای بیت‌الله خندان خبرنگار خوب استقلالی را به جامعه ورزش و خبرنگاران محترم تسلیت عرض کنم.

*اعتقادم این است که در این ۲۴ هفته‌ای که گذشته و تیم استقلال شکستی نداشته، حریف استقلال در زمین نشده‌اند و الان می‌خواهند بازی را بیرون از زمین ببرند. به خاطر همین با بازیکنانم صحبت کردم و از آن‌ها خواستم تا آخر فصل هیچ مصاحبه‌ای در خصوص داوری و مسائل دیگر نکنند و همه تمرکز خود را در بازی‌ها بگذارند تا ان‌شاءالله بتوانیم در هر دو جام موفق باشیم و هواداران را خوشحال کنیم.

*بازیکنانم باید بدانند که برای ادامه راه و قهرمانی، فقط با تیم‌های حریف بازی نداریم! به هر جهت به عنوان سرمربی استقلال، درخواستم از باشگاه این است که به این روند بیانیه نویسی خاتمه دهند، چون اعتقاد دارم که حرف نزده را همیشه می‌توان زد و در پایان فصل می‌توانیم مسائل زیادی را عنوان کنیم.

*از بازیکنانم خواستم فعلا لیگ برتر را فراموش کنند و تمام تمرکز خود را روی بازی‌های حذفی بگذارند. ما دو سال پیاپی به فینال رفتیم ولی موفق نشدیم جام را به دست آوریم. این فصل شرایط خوبی داریم تا قهرمان شویم و امیدوارم بچه‌ها همانطور که در این بیست و چهار هفته با وجود تمام مشکلات پر تلاش بوده‌اند، بازهم همه توانشان را بگذارند و بتوانیم ان‌شاءالله قهرمانی جام حذفی را برای هواداران به دست آوریم.

*هواداران استقلال بدانند که من و بازیکنانم از امروز فقط تمرکزمان روی بازی‌های جام حذفی است و به حواشی هیچ توجهی نخواهیم کرد و همانطور که ۲۴ هفته بی‌شکست بوده‌ایم، این روند را ادامه دهیم و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال را خوشحال کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید