231755

عربشاهی: تنها تاکتیک پرسپولیس ضربات ایستگاهی بود/ آقای جنتلمن توضیح دهد چرا آقایی را تعویض کرد!

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه تنها تاکتیک پرسپولیس استفاده از ضربات شروع مجدد و ایستگاهی بود که در این سیستم‌ هم چندان موفق عمل نکردند.

به گزارش دنیای معدن، ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: از همان ابتدا مشخص بود پرسپولیس برای کسب سه امتیاز به زمین‌آمده، اما متاسفانه با وجود این مسئله تیم‌ هوادار از جلو بازیکنان ما را پرس کرده بودند و با استفاده از سیستم ۳-۵-۲ در میانه میدان بازیکنان خط هافبک ما را تحت فشار زیاد قرار داده بودند. متاسفانه بازیکنان میانی نتوانستند موقعیت چندانی برای مهاجمان ایجاد کنند‌.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا ترابی و پهلوان اصرار به کار انفرادی دارند تا پا به توپ شوند در صورتی که این اتفاق به‌نفع تیم حریف است‌ تا خیلی راحت توپ را از چنگ آنها خارج کنند. فوتبال بازی گروهی است و با استفاده از این شیوه می‌توان بهتر نتیجه گرفت. متأسفانه تنها تاکتیک پرسپولیس استفاده از ضربات شروع مجدد و ایستگاهی بود که در این سیستم‌ هم چندان موفق عمل نکردند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هوادار تنها برای کسب یک امتیاز به زمین‌آمده بود و توانست در پایان هم به خواسته خودش برسد. ما در این دیدار خیلی خوب نبودیم و از طرفی هم بازیکنان خط هافبک در فضاسازی و کارهای ترکیبی واقعاً ضعیف بودند.

عربشاهی خاطرنشان کرد: خودمان امتیاز این بازی را دست دادیم و مسابقه‌ای را که خیلی راحت می‌توانستیم ببریم را مفت و مجانی با تساوی عوض کردیم. با این شرایط شانسمان برای تصاحب جام قهرمانی بسیار کمرنگ شد. ای کاش آقای جنتلمن بیاید و توضیح دهد چرا سعید آقایی را خوب و بهتر از فرجی بازی می‌کرد از بازی خارج کرد؟ ان‌شاءالله در بازی‌های آینده بازی بهتری را از لحاظ کارهای ترکیبی از پرسپولیس شاهد باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید