229392

مجیدی: علت صادر نشدن کارت بازی حردانی را نمی‌دانم/ سکوتم دلیل نداشتن مشکلات نیست

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با درایتی که از آجورلو سراغ دارم به زودی مشکلات حل می‌شود.

به گزارش دنیای معدن - فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوب و جانداری بود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم، زیرا آن‌ها با تمام وجود بازی کردند. علی‌رغم همه مشکلاتی که بود، آن‌ها بسیار خوب بازی کردند.

 

* با توجه به اینکه تیم ما دو هفته تمرین نداشتیم شرایط بدنی بازیکنان مطلوب نبود، اما بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و از همه آن‌ها ممنون هستم. با وجود مشکلات زیادی که داریم و نمی‌خواهم اینجا باز کنم، امیدوارم این مشکلات حل شود.

 

* اگر می‌خواهند این روند حفظ شود باید مشکلات تیم حل شود. با درایتی که از آجورلو سراغ دارم امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود تا روند خوب تیم ما حفظ شود.

 

* علت صادر نشدن کارت بازی حردانی را نمی‌دانم، اما ۲ ساعت قبل از بازی اعلام کردند کارت بازی این بازیکن را صادر نکرده‌اند.

 

*۲ هفته است تیمم تمرین نکرده است. در اصل ما مدام بازی و تمرین می‌کنیم و یک جلسه ریکاوری می‌کنیم و دوباره بازی می‌کنیم. این روند تیم را یک ذره کند می‌کند. من به این مساله واقف بودم و سعی کردم از اکثر بازیکنان استفاده کنیم.

 

* خوب‌ بازی نکردن استقلال؟ پیکان بسته و دفاعی بازی می‌کند. با این وجود بازیکنانم عالی بازی کردند. مشکلات تیم هم درون خانوادگی است و سعی می‌کنم مطرح نکنم، اما تاکید می‌کنم برای اینکه روند خوب تیم حفظ شود باید به زودی این مشکلات حل شود.

 

* با درایتی که از آجورلو سراغ دارم به زودی این مشکلات حل می‌شود. اگر صحبتی نمی‌کنیم و چیزی نمی‌گوییم دلیلی بر این نیست که مشکلاتی نداریم.

 

* با بازیکنان که صحبت کردم گفتند شرایط زمین خوب بود، اما نسبت به زمین‌های دیگر کمی سفت بود. باید یواش یواش عادت کنیم به زمین‌های چمن نامطلوب تیم‌هایی که با آن‌ها بازی می‌کنیم.

 

* مهم‌ترین عامل خود بازیکنان هستند. بسیار مربی خوشبختی هستم که چنین بازیکنانی دارم که با تمام وجود بازی می‌کنند و عامل دوم هم مدیریت آقای آجورلو. این دو عامل باعث شده تیم روند خوبی داشته باشد، اما سهم بیشترش را به بازیکنانم می‌دهم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید