231284

چرا جواد خیابانی از این بازیکن پرسپولیس تعریف می‌کند؛ او به درد تیم خاکی هم نمی‌خورد/ استقلال تمام کننده داشت بیشتر گل می‌خوردیم/ به استقلال می‌رسیم

دنیای معدن- رحیم یوسفی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دربی ۹۸ و تساوی پرسپولیس مقابل استقلال اظهاراتی را مطرح کرد:

به گزارش دنیای معدن، مصاف پرسپولیس و استقلال را چطور دیدید؟

به نظرم بازی خوب و جذابی بود. گرچه اعتراض ها به داور بیش از حد انتظار بود و با کوچکترین برخوردی همه بر سر داور می ریختند و می خواستند تصمیمش را تغییر دهد. این کار قشنگی نیست. اصلاً در سطح فوتبال حرفه‌ای نبود. کجای دنیا چنین اتفاقاتی را می بینید!

به نظر شما این به خاطر هجمه های قبل از بازی روی داور از سوی دو باشگاه نبود؟

قطعاً هر دو باشگاه مقصر هستند. وقتی باشگاه ها می آیند جبهه‌گیری می کنند که فلان داور برای ما خوب نیست بازیکن هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد، ولی این رفتارها فقط محدود به دربی نمی‌شود. ما در سایر مسابقات هم می‌بینیم.

ترکیب پرسپولیس را چطور دیدید؟

چند ایراد داشت. یکی از ایرادات بزرگ آن حضور بازیکن ازبکستانی در ترکیب اصلی بود. من از کادر فنی سوال می کنم؛ چه فکری کردند که این بازیکن را درون ترکیب اصلی گذاشتند!

منظورتان تیمیروف است؟

بله! این بنده خدا اصلاً در حد این مسابقه نبود. اصلاً فوتبالیست نیست! تک تک اعضای حاضر در کادر فنی پرسپولیس فوتبال بازی کرده اند، یعنی آنها نمی‌فهمند این بشر بازیکن نیست! کسی که توپ را می برد جلوی دروازه دور می زند برمی گردد و بعد آن را می زند به نورافکن های استادیوم و یا در دو قدمی دروازه، توپ را به یک جای دیگری می زند که فوتبالیست نیست. من مانده‌ام آقای خیابانی چرا این حرف‌ها را می‌زند؟ پشت میکروفون تلویزیون می گوید تمیروف فوق العاده ظاهر شده است! واقعا باعث تاسف است که چنین بازیکنی در پرسپولیس توپ می‌زند. این بازیکن در حد تیم خاکی هم نیست.

حضور گوهری در ترکیب اصلی تا چه اندازه باعث تعجب شما شد؟

به هر حال قطعا کادر فنی مجبور شده او را بگذارد. وقتی به حامد لک فرصت دادند و این فرصت را از دست داد دیگر کاری از دست کادرفنی برنمی‌آید. به نظرم صلاح نبود حامد لک دروازه‌بان باشد.

چه ایرادی در ترکیب اصلی وجود داشت؟

یکی از ایراداتی که به ترکیب اصلی وارد است غیبت کمال در ترکیب اصلی بود. دربی بازی است که بازیکنان باتجربه را می‌طلبد. خدا را شکر که در چند صحنه بازیکنان استقلال در زدن ضربات آخر اشتباه کردند وگرنه اگر یک تمام کننده خوب داشتند ما بیشتر از یک گل می خوردیم.

درباره گل خورده پرسپولیس صحبتی ندارید؟ چه کسی مقصر بود؟

گلی که ما خوردیم دقیقا شبیه گلی بود که به استقلال زدیم. دفاع ما در آن صحنه ضعیف عمل کرد. به طور کلی دفاع پرسپولیس سرزن ندارد! این در بازی‌های قبل هم به چشم آمده بود.

نتیجه تساوی و از دست رفتن ۲ امتیاز در دربی چقدر با عکث دور شدن پرسپولیس از قهرمانی می شود؟

هیچ اتفاقی نیفتاده! ۶ امتیاز هیچ حاشیه امنیتی ندارد. همین استقلال اگر دو مساوی کند ۴ امتیاز از دست می دهد. پرسپولیس هم باید فقط ببرد و قطعا این اتفاق می‌افتد. امیدوارم کادرفنی حواسش را بیشتر از این جمع کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید