231288

دومین کامبک استقلال مقابل قرمزها رقم خورد

دنیای معدن- تیم فوتبال استقلال در حالی توانست در آخرین بازی اش در سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس مساوی کند که این دومین کامبک فصل آنها بود.

به گزارش دنیای معدن، دیدار جذاب و جنجالی سرخابی‌های تهران برنده‌ای نداشت و حواشی آن همچنان ادامه دارد. شاید بازی فنی دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه به پایان رسید، اما دعواهای رسانه‌ای آنها به گرمی ادامه دارد.

شاگردان مجیدی در حالی این بازی را به مساوی کشیدند که ابتدا دروازه شان باز شد که آنها که معتقد بودند دروازه شان بر خلاف جریان بازی باز شد، از همه ظرفیت خود برای نباختن استفاده کردند و سرانجام بازی را به تساوی کشیدند.

آبی پوشان که با کامبک در دربی از شکست گریختند تا نه تنها فاصله ۶ امتیازی شان را در صدر جدول با نزدیک ترین تعقیب کننده خود حفظ کنند، از آن مهم‌تر رکورد شکست ناپذیری خود را هم بهبود بخشیده و آن را به هفته بیست و سوم برسانند.

شاگردان مجیدی تا پیش از دربی در تمام دیدارهای این فصل اولین گل بازی را زده بودند به جز دیدار با صنعت نفت در نیم فصل اول که ابتدا گل خوردند و سپس کامبک زده و بازی را به تساوی کشیدند. آبی پوشان در دربی برای دومین بار گل اول را خوردند اما باز هم جبران کرده و با زدن گل مساوی بدون شکست زمین را ترک کردند.

استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر روز پنجشنبه ۲۶ اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک - یک خاتمه یافت تا رهاورد هر یک از دو تیم تنها یک امتیاز از این بازی باشد و در پی آن استقلال با ۵۵ امتیاز به صدرنشینی خود در این مسابقات ادامه داده و پرسپولیس ۴۹ امتیازی شده و در جایگاه دوم قرار گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید