230525

نوری: پرسپولیس برای تقابل با استقلال وحشت دارد/ بازی با گل‌گهر انتقامی خواهد بود

دنیای معدن- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با پیروزی در بازی آینده دوباره روحیه بازیکنان برمی‌گردد و تا زمان دربی مطمئنم که استقلال با قدرت مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.

به گزارش دنیای معدن، محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درباره توقف تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشت و با کمی خوش شانسی می‌توانست ۳ امتیاز این بازی را کسب کند. با توجه به حواشی که در چند بازی اخیر برای استقلال رخ داد روی تمرکز بازیکنان تاثیرگذار بود. نبود مرادمند و یزدانی در این بازی کاملا حس شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره جریمه وریا غفوری قبل از تقابل با نساجی عنوان کرد: اینکه تیم نظم و انضباط داشته باشد نکته مثبت است. وریا کاپیتان و بزرگتر تیم است و در یک مقطع، زمانی که شفر استقلال را ترک کرد او چند بازی استقلال را هدایت کرد. به هر حال تیم باید قانون‌مند باشد و همه بازیکنان از دستورات سرمربی تمکین کنند. شاید وریا آن روز عصبی بوده و برای اینکه در هفته‌های پایانی، تیم وارد حاشیه نشود از این موضوع چشم پوشی می‌کردند نباید به این نوع حواشی دامن زد.

*تفکر گل نخوردن باید دوباره به مدافعان استقلال تزریق شود

نوری در رابطه با عملکرد خط دفاعی استقلال در نبود یزدانی و مرادمند تصریح کرد: به هر حال خط دفاعی استقلال با نبود یزدانی و مرادمند مشکل دارد و بازی بعدی با گل‌گهر این مشکل بیشتر به چشم خواهد خورد. روزبه چشمی بد بازی نکرد و باز هم می‌گویم او در خط هافبک بهتر بازی می‌کند. از نظر من غلامی هنوز آماده نیست و با توجه به اینکه تازه از بند مصدومیت آزاد شده نمی‌شود توقع زیادی از او داشت. دانشگر هم همه تلاشش را می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد. مرادمند و یزدانی تفکر گل نخوردن را یاد گرفته بودند و بعد از رفتن آن‌ها باید دوباره این تفکر به مدافعان استقلال تزریق کنند.

وی درباره حساسیت در بالای جدول اشاره داشت: استقلال متوقف شد، به هر حال این سه امتیاز برای استقلال لازم بود، اما نشد، حالا هم چیزی تمام نشده. تیم بعد از گذشت ۵، ۶ بازی متوقف شده و با اقتدار در صدر جدول است. با پیروزی در بازی آینده دوباره روحیه بازیکنان برمی گردد و تا زمان دربی مطمئن هستم که استقلال با قدرت مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد؛ زیرا از این جهت پرسپولیس هم ترس و وحشت دارد. به امید خدا استقلال امتیازات لازم را کسب می‌کند تا قهرمانی این تیم مسجل شود.

*ما از مهاجم خارجی گل می‌خواهیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد رودی ژستد و نیمکت نشینی مطهری اظهار داشت: به اعتقاد من وظیفه یک مهاجم گلزنی است و ما از ژستد توقع داریم که در امر گلزنی برای استقلال موثر باشد. ژستد خوب بازیسازی می‌کند و روی سر مدافعان حریف بلند می‌شود، اما گل نزده. رودی ژستد زحمت می‌کشد، اما ما از مهاجم خارجی گل می‌خواهیم. امیدواریم کمی خوش شانس باشد و در بازی‌های بعدی پایش به گلزنی باز شود تا حجم انتقادات از او کم شود.

وی افزود: خط حمله استقلال در بازی با نساجی بدشانس بودند، اما دقتشان هم بسیار پایین بود. یامگا در این بازی مثل همیشه نبود و حسین‌زاده با بی دقتی موقعیت‌های زیادی را از دست داد. ارسلان مطهری هرگاه به عنوان یار تعویضی وارد شده تاثیرگذار ظاهر شده. شاید در تفکرات کادرفنی جا نداشته باشد و رودی ژستد را بهتر دیدند. از نظر من ارسلان تاثیرگذار است؛ زیرا هروقت در زمین بوده گل‌های تاثیرگذار زده و تیم را نجات داد.

نوری در خصوص بازی آینده استقلال مقابل گل‌گهر عنوان کرد: بازی با گل‌گهر می‌تواند خیلی حساس باشد؛ زیرا با توجه به حواشی که در نیم فصل اول برای گل‌گهر رخ داد و از این تیم امتیاز کسر شد، این بازی از طرفی بازی انتقامی هم خواهد بود و گل‌گهر انگیزه زیادی برای این بازی دارد. از طرف دیگر تقابل مجیدی و قلعه‌نویی، دو استقلالی سابق که می‌تواند در نوع خودش جذاب باشد. استقلال باید به دور از حواشی و با آرامش به مصاف گل‌گهر برود و اگر در این بازی بیشتر به ارسلان فرصت دهد او می‌تواند در این بازی موثر باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید